Take a fresh look at your lifestyle.

کلینیک کسب و کار / پرسش و پاسخ درباره استخدام ویزیتور

پرسش: در حال راه اندازی یک شرکت بازاریابی و فروش مواد غذایی هستم و نیاز به تعدادی ویزیتور دارم. به نظر شما چه کسانی را برای ویزیتوری استخدام کنم؟

پاسخ کارشناس: یک ویزیتور حرفه ای کسی است که چند ویژگی مهم داشته باشد:

اول: ویزیتور خوب کسی است که انگیزه بالایی برای کار داشته باشد. انگیزه، مهم ترین عامل موفقیت برای هر فردی است تا بتواند همیشه بهترین باشد.

دوم: ویزیتور خوب کسی است که کارش را دوست داشته باشد و به آن عشق بورزد. کسی که کارش را دوست داشته باشد برای موفقیت بسیار تلاش می کند.

سوم: ویزیتور خوب ویزیتور باتجربه است. ویزیتوری علاوه بر فن و مهارت نیاز به تجربه دارد بنابراین افرادی که دارای تجربه بیشتری در این فن هستند، امکان موفقیت آنها نیز بیشتر است.

چهارم: ویزیتور خوب باید در کار اعتماد به نفس کامل داشته باشد تا بتواند کالای شما را با اعتماد به نفس به مشتری معرفی کند.

پنجم: سخنوری نیز می تواند یکی از ویژگی های یک ویزیتور موفق باشد. کسی که بتواند خوب حرف بزند و خوب دلایل درست را در زمان مناسب اقامه کند.

ششم: صبر و حوصله نیز از جمله ویژگی های یک ویزیتور است. این کار با صبر جواب می دهد شاید نیاز باشد ماه ها منتظر پاسخ یک مشتری بزرگ باشد، بنابراین نباید احساس شتابزدگی به او دست دهد.

هفتم: خلاقیت و نوآوری هم مهم است. ویزیتور نوآور می تواند در هر زمان و مکان برای معرفی کالا یک ایده نوآورانه ارائه کند و همین باعث فروش شود.

هشتم: ویزیتور راستگو موفق تر از ویزیتور دروغگو است. راستی و درستی در کار می تواند عامل مهمی برای موفقیت به شمار آید.

نهم: ویزیتور با استقامت می تواند موفق باشد. نباید کسی را استخدام کنید که در برابر کار مقاومت لازم را نداشته باشد.

دهم: قدرت نه شنیدن داشته باشد. ویزیتور کسی است که نود و نه تا نه می شنود تا یک بله بشنود، بنابراین کسی که قدرت نه شنیدن داشته باشد می تواند ویزیتور موفقی باشد.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.