Take a fresh look at your lifestyle.

موفقیت های سریع را برای شرکت به ارمغان آورید

فرصت امروز: موفقیت برای هر شرکتی مفید و ضروری است. بدون شک افراد نتیجه کار خود در شرکت را در موفقیت های کسب شده می دانند و همین امر باعث می شود با روحیه ای مضاعف تلاش کنند. با این حال کسب برخی از موفقیت ها زمانبر بوده و ممکن است روحیه افراد را به مرور تضعیف کند. به همین خاطر لازم است یک سری موفقیت هایی را که در زمانی کم می توانید به آنها دست پیدا کنید، برای خود تعیین کنید. اگرچه موفقیت های بزرگ باعث خواهد شد وضعیت شرکت تغییر اساسی کند، با این حال نباید از موفقیت هایی که سریعا می توانید به آنها دست پیدا کنید غافل شوید.

برای مثال فرض کنید که در شرکتی مشغول فعالیت هستید، بهترین اقدام در راستای پیشرفت این است که نشان دهید اقدامی در راستای موفقیت شرکت انجام داده اید. درواقع این امر باعث خواهد شد خیلی زود در کار خود رشد کنید. درواقع با توجه به این نکته که در بازار حال حاضر رقابت بسیار فشرده است، اگر تنها به موفقیت های بزرگ و زمانبر دلخوش باشید، ممکن است فرد دیگری با کمک موفقیت های هرچند کوچکی که به دست آورده است، جایگاه مدنظر شما را تصاحب کند و تحت این شرایط ممکن است موفقیت هرچند مهم تر و بزرگ تر شما دیگر نتواند تغییری اساسی در وضعیت شغلی شما ایجاد کند. به همین خاطر بهتر است برای شرکت خود در راستای موفقیت های طولانی مدت، موفقیت های سریع را به ارمغان آورید.

ایده

وقتی آلن لیتون، رئیس پست سلطنتی بریتانیا شد، سیستم پست این کشور نیاز به تغییرات اساسی داشت، با این حال مدت زمان اجرایی کردن آن بیشتر از زمان مشخص ریاست وی بود. به همین خاطر وی باید عملکردی از خود نشان می داد که برای دوره های بعدی نیز انتخاب شود تا بتواند این تحول را به مرحله نهایی برساند. به همین خاطر تصمیم گرفت یک سری موفقیت هایی را که سریعا می توانست در کار خود به آنها دسترسی پیدا کند برای خود مشخص سازد. این امر باعث شد سایرین تغییرات و پیشرفت را حس کرده و وی را لایق پست خود بدانند و تصمیم بگیرند که برای دوره های بعدی نیز از وی استفاده کنند.

برنامه ریزی، یکی از ویژگی های بارز و حیاتی برنده هاست. یک برنده به صورت تصادفی و بدون برنامه، کاری را انجام نمی دهد. در دنیای امروزی افراد زیادی هستند که زندگی خود را بدون هیچ هدفی سپری می کنند. شما حتی برای کارهای کوچکی مانند مسافرت های کوتاه مدت، نیاز به برنامه ریزی مناسب دارید. یک برنده همیشه برنامه اش را می داند و آن را دنبال می کند. درواقع نباید این تصور در شما شکل بگیرد که تنها طرح های بزرگ و برنامه های بلندمدت نیاز به برنامه دقیق دارند. با نگاهی دقیق به این نکته پی خواهید برد که لازم است همواره رو به جلو در حرکت باشید و برای رسیدن به این امر لازم است به موفقیت های کوچک و سریع در کنار موفقیت های بزرگ خود توجه داشته باشید.

اهداف، موضوعاتی هستند که ما برای رسیدن به آنها تلاش می کنیم و در واقع فتح آنها موفقیت ما به حساب می آید. بنابراین ما باید بدانیم در کوتاه و بلند مدت به دنبال چه چیزی هستیم. اهداف کوتاه مدت ممکن است برنامه شما را برای یک ماه یا حتی یک سال شامل شوند و اهداف بلند مدت یک سال یا بیشتر و این اهداف ضمن مسیر دادن به فعالیت های شرکت، باعث می شوند شرکت برای هر گام خود برنامه های مناسب داشته باشد و گام های بی هدف خود را به حداقل برساند.

آنچه در عمل باید انجام دهید

– موفقیت های کوچک اگرچه تغییر کمی را در شرکت ایجاد می کنند با این حال جمع آنها منجر به موفقیتی عظیم خواهد شد.

– در انتخاب این دسته از موفقیت ها لازم است  دقت عمل کافی داشته باشید تا از انتخاب موارد بی ربط و غیر سودمند، جلوگیری شود.

– برای رسیدن به موفقیت لازم است تیمی یک دست و هماهنگ داشته باشید. فراموش نکنید که در یک تیم، کار تیمی است که حرف اول را می زند، به همین خاطر لازم است در ابتدا رابطه خوبی بین افراد شرکت ایجاد کنید.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.