Take a fresh look at your lifestyle.

استارتاپ واقعیت افزوده صورت شما را به بیلبورد تبدیل می کند

استارتاپ Blippar یک طرح ساده و شاید نه  چندان خوشایند با استفاده از تولید فضای واقعیت افزوده دارد؛ چه می شد اگر می توانستید صورت تان را به یک بیلبورد دیجیتالی تبدیل کنید؟

به گزارش  ام بی ای نیوز، قابلیت جدید هاله ای این شرکت به شما امکان این کار را خواهد داد! باید تصویر خودتان را با استفاده از اپلیکیشن اسکن کنید و یک نسخه از آن را روی سرور آنها ذخیره کنید. کاربر می تواند تعدادی از علاقه مندی هایش مانند موزیک مورد علاقه یا آخرین توییت را ذخیره کند و هر کسی که صورت او را اسکن کند و به اصطلاح blipps کند، می تواند این اطلاعات را مانند هاله ای از حباب هایی که دور سر کاربر شناور ند ببیند.

به عقیده مدیر این شرکت، این یک راه خاص برای عرض اندام کردن و نشان دادن شماست. صورت شما در واقع بیلبورد شماست و ما افراد را براساس صورت شان شناسایی می کنیم و این مانند یک ابراز وجود کردن دیجیتالی است.

به طور مفهومی، این کار یک مقدار عجیب است، اما شناسایی چهره بسیار دقیق و سریع خواهد بود و برای این شرکت مهم ترین موضوع همین است. این شرکت اظهار کرده که اپلیکیشن را برای مشتریان آماده کرده است اما می خواهد از این روش برای تبلیغات در مورد تکنولوژی اش استفاده کند و البته امید دارد که بتواند آن را به فروش برساند.

Mitra مدیر این شرکت بر این عقیده است که این تکنولوژی می تواند در بانک ها برای پروسه های احراز هویت استفاده شود، یا به وسیله اپلیکیشن ها برای کنفرانس ها و رویدادها استفاده شود؛ به طوری که هر فرد قابلیت این را داشته باشد که صورت شخص دیگر را اسکن کند تا بفهمد او کیست و چه کار انجام می دهد.

در حال حاضر همه می توانند برای استفاده از این هاله ثبت نام کنند، اما امکانات آن سال قبل برای افراد مشهور فعال شده بود. از آن زمان گزارشات نشان می دهند که این استارتاپ بریتانیایی در تلاش است که تجارت خود را فعال تر کند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.