Take a fresh look at your lifestyle.

Lenovo و تبلیغ برای جنگ ستارگان به سبک واقعیت افزوده

 Lenovo با کمک هدست واقعیت افزوده خود که براساس گوشی های هوشمند فعال می شود برای قسمت جدید جنگ ستارگان به نام Jedi Challenges  تبلیغ کرده است.

به گزارش  ام بی ای نیوز، قرار است این نمایش واقعیت افزوده در فروشگاه های best buy  در آینده ای نزدیک پخش شود، اما مشخص نیست که این وسیله برای فروش خواهد بود یا خیر. کمپانی دیزنی و Lenovo هیچ اطلاعاتی از این هدست بیرون نداده اند و تنها یک سری حدسیات در مورد زمان در دسترس بودن آن وجود دارد.

این هدست به احتمال زیاد دارای دو دوربین برای رهگیری حرکات و کنترل شمشیر نوری خواهد بود، همچنین از یک گوشی هوشمند به عنوان صفحه نمایش و منعکس کننده تصاویر استفاده شده تا بیننده تنها روی صفحه نمایش تمرکز داشته باشد. در این تیزر بیان می شود که از یک موبایل سازگار با این هدست باید استفاده شود.

تا جایی که می دانیم ILMxLAB مشغول کار برای پیشرفت واقعیت افزوده بوده است و زمان زیادی طول خواهد کشید تا بتوان از این تکنولوژی استفاده کرد، اما احتمال دارد که استدیو دیزنی بخواهد کمی از این واقعیت افزوده را برای معرفی کردن آن بیرون دهد. تاکنون شرکت Lucasfilm یک دموی کوچک به نام Trials of Tatooine بیرون داده است که به کاربران اجازه می دهد در حدود چند ثانیه تجربه در دست گرفتن شمشیر نوری را داشته باشند.

در حال حاضر Lenovo روی هدست های تلفیق واقعیت در حال کار کردن با مایکروسافت است. همچنین این شرکت برای ساخت واقعیت افزوده براساس گوشی های هوشمند با شرکت گوگل که منتج به ساخت phab 2 pro smartphone می شود در حال همکاری است.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.