Take a fresh look at your lifestyle.

۵ بنر مرداد ۹۶ که دکمه فراخوان مناسبتی داشته‌اند

دکمه فراخوان یکی از مهم‌ترین المان‌های هر بنر تبلیغاتی است که خیلی روی بازخورد کمپین‌های تبلیغاتی تاثیر می‌گذارد. هر چقدر دکمه فراخوان بر اساس اصول طراحی و سازگار با پیام کمپین تبلیغاتی طراحی شود، احتمال موفقیت آن کمپین افزایش پیدا می‌کند. در ادامه به ۵ بنر از چندین کمپین تبلیغاتی موفق می‌پردازیم که طی ماه گذشت فعال بوده‌اند و یک دکمه فراخوان اثرگذار به همراه خود داشته‌اند:

 

۱. شامپو کلیِر

کلیِر که یکی از زیرمجموعه‌های یونلیور محسوب می‌شود، برای افزایش تعداد مخاطبان بات تگلرام (Telegram Bot) خود و برقراری ارتباطی تعاملی با آنها نیز کمپین طراحی و اجرا کرده که بنر آن به خاطر دکمه فراخوانش بازخورد خوبی داشته و میانگین CTR بنرهای آن برابر با ۱.۷۳ بوده است.

نکته خیلی مثبت دکمه فراخوان این بنر، حرکت فلش قرار گرفته روی آن است که نظر مخاطب را به خوبی جلب می‌کند و فرد تشویق می‌شود که رو آن کلیک کند.

۲. کمپین حمایت از یوزپلنگ ایرانی

این کمپین خیریه که شرکت تبلیغات اینترنتی ای‌نتورک هم از حامیان آن است، مدتی است که در حال اجرا بوده و در بنر آن به شکلی دیگر از دکمه فراخوان متحرک استفاده شده است.

حرکت نرم این دکمه فراخوان، بیش از آنچه فکر می‌کنید افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود که افراد روی آن کلیک کنند.

چگونه محل دکمه فراخوان را انتخاب کنم؟

۳. علی‌بابا

علی‌بابا به خوبی از تکنیک ایجاد تضاد رنگی برای دکمه فراخوان این بنر تبلیغاتی خود بهره برده است و از این طریق توانسته تا به بهترین شکل ممکن، نظر مخاطب هدفش را نه تنها فقط به کلیک بر بنر، و حتی خود بنر جذب کند. البته ایده طراحی این بنر آنقدر خوب است که افراد جذب آن گردند و بر اساس نیاز خود روی آن کلیک کنند.

۴. موبایل دورو

یکی از بنرهایی که در عین سادگی توانسته بازخورد خوبی داشته باشد، به موبایل دورو (Doro Mobile) تعلق دارد. اما فقط سادگی یکی از مورادی بوده که سبب موفقیت این بنر شده است و دکمه فرخوان آن مورد دیگری است که موفقیت این بنر را تضمین کرده است. با اینکه این بنر المانی متحرک ندارد، اما تضاد رنگی و همچنین واژه خرید سبب شده تا این بنر اثرگذار واقع گردد.

۵. دنت پاپ

دنت پاپ با یک ایده جالب محتوایی بنر خود را تجهیز کرده است که باعث می‌شود تا مخاطبان هدف او راحت‌تر با آن ارتباط برقرار کرده و روی آن کلیک کنند. عبارت (فریزش کن) بهترین عبارتی است که می‌توانست روی این بنر قرار بگیرد و هدف اصلی این کمپین را نمایش دهد. نرخ CTR این بنر برابر با ۱.۹ بوده که نشان‌دهنده این است که این کمپین نظر افراد را به خود جلب کرده است.

* شما دکمه فراخوان کدام یک از بنرهای بالا را می‌پسندید؟

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.