Take a fresh look at your lifestyle.

معرفی PPG، یکی از سرمایه‌گذاران نظربازار و پرتفولیوی آن

هر استارتاپی که به فکر رشد و توسعۀ کسب‌و‌کار خود است، طبیعتاً به فکر جذب سرمایه‌گذار هم هست. به این امید که بتواند بهترین استفاده را از سرمایه و نتورک و خلاصه راهنمایی‌های سرمایه‌گذارش بگیرد و رشد کند.
در فضاهای اقتصادی مثل فضای اقتصادی حاکم بر کشور ما که نوسانات اقتصادی زیاد است، دغدغۀ سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران هم جدی‌تر است. تغییر ناگهانی قیمت طلا، ارز، مسکن یا هر پارامتر اقتصادی دیگر، ممکن است به‌سرعت میزان دارایی‌های سرمایه‌گذاران را کاهش دهد. اما همچنان استارتاپ‌ها و کسب‌و‌کارهایی هستند که با توجه به همین تغییرات، برای خود سرمایه‌های بزرگی دست‌و‌پا کرده‌اند.
در هر جامعه‌ای بوده و هستند افرادی که به‌سبب نبود سرمایه و امکانات، نتوانسته‌اند به ایده‌های خلاقانۀ خود جامۀ عمل بپوشانند. به همین ترتیب برخی صاحبان سرمایه نیز به‌دلیل عدم شناسایی محل مناسب سرمایه‌گذاری، نتوانسته‌اند پول خود را در راه درست و مولد به‌حرکت در بیاورند. اما باید به این نکته توجه کرد که جذب سرمایه‌گذار چندان هم سخت نیست. البته کم هستند استارتاپ‌هایی که اعتماد‌به‌نفس و توانایی آن را داشته باشند که ایده‌های کوچک و جالب و در‌عین‌حال پردرآمد خود را به مرحلۀ جذب سرمایه برسانند و با سرمایه‌گذار وارد مذاکره شوند.

سرمایه‌گذاران نظربازار

استارتاپ نظربازار در سال ۱۳۹۴ راه‌اندازی شد. پس از ورود ما به آواتک و گذراندن دورۀ شش‌ماهۀ شتاب‌دهی، از آواتک خارج شدیم. سپس حدود یک سال در فضاهای کاری اشتراکی مختلف مشغول به جلوبردن نظربازار بودیم. در ادامه به‌دلیل علاقۀ گروه PPG به نظربازار، مذاکرۀ شش‌ماهۀ خودمان را با این گروه شروع کردیم و درنهایت به توافق رسیدیم و درحال حاضر گروه پی‌پی‌جی به عنوان یکی از سهام‌داران روی نظربازار سرمایه‌گذاری کرده‌است.

پیشگامان پژواک پردیس (PPG)

پی‌پی‌جی تکنولوژی و رسانۀ ایرانی را توانمندتر می‌کند.

پی‌پی‌جی با سرمایه‌گذاری‌های ابتدایی و میانی در شرکت‌های نوآور در عرصۀ دیجیتال، در اکوسیستم بازاریابی دیجیتال ایرانی انقلاب به راه انداخته است. گروه پی‌پی‌جی به‌گونه‌ای ارتقا پیدا کرده است که بر تکنولوژی منحصر‌به‌فردی تمرکز کند و جنبه‌های‌ مختلفی از نیازهای بازاریابی دیجیتال یا راه‌کارهای تبلیغات را برطرف کند.

رویکرد سرمایه‌گذاری پی‌پی‌جی

پی‌پی‌جی به کارآفرینان علاقه‌مند بوده و مشتاق نوآوری‌ها و رشد آن‌ها در این صنعت است. هدف آن شراکت با شرکت‌هایی است که می‌توانند از تجارب آن‌ها در مدیا و در عرصۀ جهانی سود ببرند. پی‌پی‌جی منابع مالی استراتژیک و رهبری برای شرکت‌های در تقابل با مدیا و بازاریابی و تکنولوژی را فراهم می‌کند.

مسیر حمایتی پی‌پی‌جی

پی‌پی‌جی گروهی با پیشرفت سریع در حوزۀ تبلیغات و رسانه است که فرصت‌هایی طلایی برای کارآفرینان در عرصۀ بازاریابی دیجیتال به ‌وجود آورده است. پی‌پی‌جی در نظر دارد، شرکت‌های وابسته به پی‌پی‌جی، تجارت رسانه و شکل دسترسی همگان به اطلاعات یک تجارت را تغییر دادند.
درحال حاضر پی‌پی‌جی درصدد است تا با دراختیارگرفتن شبکه‌ای وسیع و ارتباطاتی در رسانه، دسترسی به مجموعه‌ای از پیش‌آوران صنعت رسانه را ایجاد کند. در حال حاضر پی‌پی‌جی در بیش از ۱۵ شرکت سرمایه‌گذاری کرده و حلقه‌ای از رهبران بازاریابی را به هم وصل کرده است.

معرفی پرتفولیوی پی‌پی‌جی

تیم‌های کارآفرین زیر، نمونه‌ای از کارآفرینان موفق ایرانی هستند که همگی در یک پرتفولیو مشغول به کارند. نظربازار هم یکی از آن‌هاست. در اینجا قصد داریم به‌طور خلاصه آن‌ها را معرفی کنیم.

معرفی نظربازار

نظربازار یکی از سرویس‌های بومی تحقیقات بازار آنلاین است که با دراختیارداشتن طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان ایرانی، امکان تحقیقات بازار آنلاین را برای تمام کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک فراهم کرده است. به‌علاوه نظربازار به شما کمک می‌کند داده‌ها را خیلی سریع (استفاده از تلفن همراه هوشمند، یعنی تسریع سرعت جمع‌آوری داده) و مقرون‌به‌صرفه (استفاده از ابزارهای دیجیتال، یعنی کاهش هزینه‌های میدانی) از مصرف‌کنندگان مدنظر خود جمع‌آوری کنید. درنهایت می‌توانید با استفاده از این داده‌های قابل اتکا (استفاده از الگوریتم‌های هوشمند در مراحل کنترل نمونه و جمع‌آوری داده، یعنی افزایش اطمینان داده‌ها)،‌ به اتخاذ تصمیم‌های مطمئن و هوشمندانه بپردازید.

معرفی ای‌نتورک

ای‌نتورک یک آژانس بازاریابی دیجیتال و تبلیغات اینترنتی است. در دنیای امروز، تبلیغات از فرمت چاپی به‌سمت تکنولوژی و تبلیغات اینترنتی روی آورده است. به همین دلیل، ای‌نتورک با درنظرگرفتن همۀ جوانب کسب‌وکار و اعمال دانش دیجیتال خود روی روش‌های بازاریابی، به موفق‌ترشدن برندها کمک می‌کند. تبلیغات کلیکی و مشاوره و بازاریابی محتوایی، چند نمونه از خدماتی‌ است که ای‌نتورک ارائه می‌دهد. هدف اصلی ای‌نتورک این است که به آگهی‌دهندگان با ارائۀ راهکارهای دیجیتال، ارائۀ استراتژی بازاریابی و اجرای کمپین‌های موفقیت‌آمیز کمک کند تا نتیجۀ مطلوب بگیرند.

معرفی بلاگ‌اد

بلاگ‌اد، مجلۀ موفقی درزمینۀ تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی است و به‌واسطۀ مطالب تخصصی و به‌روزرسانی‌های‌ روزانه، به‌عنوان مرجع و یکی از مجله‌های مطرح‌ این حوزه شناخته می‌شود. به‌دلیل تخصصی‌بودن این مجله، تبلیغات در بلاگ‌اد، برای کسب‌وکارهای نوپا و کسب‌وکارهایی که در زمینه‌های آموزشی، تکنولوژی و… فعالیت دارند، می‌تواند بسیار اثربخش باشد. همچنین تبلیغات در این وب‌سایت به‌صورت انحصاری متعلق به ای‌نتورک است.

معرفی اخبار رسمی

اخبار رسمی، اولین نیوزوایر بین‌المللی ایران است که نوعی ابزار نوآورانه و جامع روابط عمومی را برای دسترسی سازمان‌ها و شرکت‌ها به هزاران رسانۀ داخلی و بین‌المللی فراهم می‌کند. تولید، انتشار، توزیع و جمع‌آوری بازخوردهای اخبار سازمان‌ها در رسانه‌ها به‌طور آسان، سریع، امن و کارآمد، از ویژگی‌های برجسته‌ای است که باعث شده این سامانه به ابزار ارتباط مستمر و سریع سازمان‌ها با مخاطبان از طریق رسانه‌ها تبدیل شود.

معرفی عدد

عدد، بزرگ‌ترین شبکۀ تبلیغات موبایلی درون‌اپلیکیشنی در ایران، با بیش از ۲میلیارد نمایش در ماه است. تمام سعی عدد بر این است زمینۀ رشد و توسعۀ کسب‌و‌کارها اعم از کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ متناسب با هر بودجه‌ای و در هر مکانی را فراهم آورد. در عدد، پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی حضور دارند. به یاری این اپلیکیشن‌ها عدد توانسته‌ است به بیشترین ظرفیت نمایش در ایران، با بیشترین کیفیت و بازدهی دست یابد.

معرفی کانگورو

در کانگورو روی پیاده‌سازی نوعی تکنولوژی جدید با مدل درآمدی جدیدی کار می‌کنند که به وبمسترها کمک می‌کند بتوانند درآمد بیشتری از محتوای تولیدی خود به‌دست بیاورند. همچنین به شرکت‌ها کمک می‌کند بتوانند محصولاتشان را به‌شکلی غیرمستقیم و کارآمد و در جای مناسب، به مخاطب معرفی کنند.

معرفی ادسنسور

ادسنسور بستر تبلیغات تأثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی است. ادسنسور بزرگ‌ترین فعال تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی با دسترسی به ۸۰۰۰ ناشر بوده و تجربۀ اجرای بیش از ۵۰۰ کمپین با برندهای بزرگ را دارد. تبلیغات در ادسنسور بر مبنای سامانۀ خودکار اجرا می‌شود. ادسنسور درحال حاضر روی تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ تمرکز دارد.

معرفی رونگار

رونگار ابزار بسیار سادۀ طراحی و مدیریت و آنالیز محتوای شبکه‌های اجتماعی است که شما با استفاده از آن بسیار ساده می‌توانید همۀ شبکه‌های اجتماعیتان را به‌روزرسانی و مدیریت کنید. از بین تصاویر آماده‌شده برای مناسبت‌ها، رویداد‌ها، تصاویر آماده و… یکی از آن‌ها را انتخاب و در ویرایشگر اختصاصی رونگار شخصی‌سازی کنید و با اتصال شبکه‌های اجتماعی مشخص کنید تصویر یا متن شما در کدام شبکه‌های اجتماعی منتشر شود.

معرفی کاموا

کاموا سرویسی است که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به تخصص خاصی وب‌سایت خود را با سلیقه و طبق نیاز خودتان بسازید. آسانی و سادگی استفاده از کاموا تمرکز شما را به کسب‌و‌کارتان بر خواهد گرداند. شما دیگر نیازی به دانستن کار با FTP، cPanel و… ندارید. نیازی به نصب هیچ نرم‌افزاری نیست و نیاز نیست حتی دامنۀ خود را از سایت دیگری بخرید. کاموا همۀ این پیچیدگی‌ها را از دید کاربر مخفی ‌می‌کند.

معرفی جابینجا

جابینجا پلتفرمی برای پیدا‌کردن فرصت‌های شغلی و آشنایی با شرکت‌ها در ایران است. در جابینجا شما با شرکت‌ها آشنا می‌شوید، فرصت‌های شغلی تازه را کشف می‌کنید و با استفاده از منابع آموزشی رایگان، برای مصاحبۀ کاری خود آماده شده و یک گام به مسیر شغلی رؤیایی خود نزدیک‌تر می‌شوید.

معرفی سایت‌چکاپ

سایت‌چکاپ به شما کمک می‌کند تا با بررسی وب‌سایت خود ازنظر سئو و بهینه‌سازی، در نتایج موتورهای جست‌وجو جایگاه بهتری را کسب کنید.

معرفی ادرو

ادرو اولین شبکۀ تبادل تبلیغات آنلاین و درحال حاضر بزرگ‌ترین شبکۀ تبادل تبلیغات (Ad Exchange) در خاورمیانه است. ادرو شبکه‌های تبلیغات آنلاین را به هم مرتبط می‌کند و خرید و فروش نمایش و بنر، از طریق زیرساخت آن‌ها انجام می‌شود. تمام سعی ادرو برای این است که مشتری‌هایشان به توسعۀ کسب‌و‌کارشان دست یابند. سرویس‌هایی که در ادرو به شرکت‌ها و برندها ارائه می‌شود، باید از کیفیت بی‌نظیری برخوردار باشد تا درنهایت، اتصال هر تبلیغ به کاربر به‌درستی انجام شود.

معرفی ۱Hashtag

وان‌هشتگ با پشتوانۀ تجربۀ هشت‌ساله و موفق در شبکه‌های اجتماعی و اعتماد برندهای معتبر داخلی و بین‌المللی، این آمادگی را دارد که آگهی کسب‌وکارها را به میلیون‌ها ایرانی در تلگرام، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی نمایش دهد. تبلیغات تلگرام و تبلیغات اینستاگرام در تخصص ۱هشتگ است.

معرفی بی‌دینگ

بی‌دینگ ارائه‌دهندۀ سرویس جست‌وجو و یافتن کسب‌و‌کارها و کالا و خدمات موجود در شهر است. با بی‌دینگ شما می‌توانید با گشت‌و‌گذار در شهر، اطلاعات مفید بی‌شماری در ارتباط با علایق خود در زمینه‌های مختلفی، از بناهای تاریخی گرفته تا تخفیف‌های فروشگاه‌ها یا برند‌ها، به‌دست آورید. بی‌دینگ، بستری مناسب برای دیده‌شدن کسب‌و‌کار، کالا یا خدمت شما توسط کاربران است و شما را در مسیر تحقق آرمان‌های کسب‌و‌کارتان یاری می‌کند. با بی‌دینگ، زندگی در یک شهر هوشمند را تجربه کنید.

معرفی بوتیک

در بوتیک می‌توانید لباسی را که به‌دنبال آن می‌گردید، به‌راحتی از بین فروشنده‌های عضو بوتیک پیدا کنید. سپس به‌صورت حضوری یا غیرحضوری و با هماهنگی با فروشنده خرید کنید. فروشندگان به‌صورت روزانه جدیدترین محصولات خود را در اپلیکیشن و سایت بوتیک قرار می‌دهند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.