Take a fresh look at your lifestyle.

عینک واقعیت حقیقی در تالار مشاهیر هاکی

تالار مشاهیر تورنتو و McCann کانادا اخیراً تبلیغی را با تمرکز بر تکنولوژی به همراه کمی شوخی در مورد واقعیت حقیقی یا Real Reality  تولید کرده است. این عبارت که حالا تبدیل به یک برند شده است، در تبلیغ این طور نشان داده می شود که بازدیدکنندگان یک عینک مجازی تو خالی را روی صورت خود قرار داده اند و به صورت واقعی هر آنچه در درون آن اتفاق می افتد را تجربه می کنند.

Peter Jagla  معاون رئیس خدمات بازاریابی و جاذبه تالار مشاهیر هاکی می گوید: من فقط می خواستم مردم متوجه شوند چیزی خیلی بیشتر از آنچه در اسکرین نمایش داده می شود وجود دارد و چیزی بیشتر از آنچه در دنیای شما دیده می شود، غافلگیرانه و سرگرم کننده انتظار شما را می کشد.

از دید طنز، در این ویدئو مردم عینکی تو خالی را بر صورت خود دارند و در حال تجربه کردن فضای موزه با نوعی حس وحشت از شناور بودن در فضای نمایشگاه هستند.

Jagla  می گوید: این یک موزه کهنه نیست بلکه فضایی کاملاً تعاملی دارد، در واقع ما تکنولوژی و قهرمانی اش را جشن می گیریم و شما می توانید از همه چیز این فضا لذت ببرید.

این تبلیغ با نمایشگاه کوتاه مدت NHL Centennial  در این موزه همزمان شده است. این نمایشگاه تاریخ صد ساله NHL را نمایش می دهد. به علاه این نمایشگاه میزبان چند تن از دروازه بان ها و پرتاب کنندگان هاکی مثلCarey Price و Sidney Crosby و همچنین نمایش نخستین فیلم ۳D  از خاطرات فراموش نشدنی زندگی Gordie Howe است.

به علاوه در این تبلیغ ۳۰ ثانیه ای که هم در تلویزیون آمریکا هم کانادا پخش شده است، تالار مشاهیر هاکی همه اتفاقاتی را که در سرتاسر آمریکای شمالی افتاده است با این عینک واقعیت حقیقی فاش می کند. اگر برای بازدید از سینمای Cineplex می روید، هنگام ورود شما عینک خود را دریافت خواهید کرد و قبل از شروع فیلم این تبلیغ را تماشا می کنید.

Jagla می گوید: پاسخ شبکه های اجتماعی هیجان انگیز بوده است و بازید ها و به اشتراک گذاری ها فراتر از حد انتظار آنهاست.

او در ادامه می گوید: این جایی است که هر کسی به آن وابسته است. ما با تمرکز روی هاکی جاذبه ای ایجاد کرده ایم که مفهومش با اینکه به هر چیزی اشاره دارد ولی منحصرا متعلق به تالار مشاهیر است. در نهایت ما شما را سرگرم خواهیم کرد و شما لذت خواهید برد.   

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.