Take a fresh look at your lifestyle.

کلینیک کسب و کار/ پرسش و پاسخ درباره برنامه رفاهی هدفمند

پرسش: مدیر رفاهی یک مجموعه بزرگ در بخش خصوصی هستم و تمایل دارم برای کارمندان امکانات رفاهی مطلوب و خلاقانه ایجاد کنم. چه توصیه ای برای من دارید؟

پاسخ کارشناس: نخستین توصیه این است که از طریق اینترنت مدل های رفاهی شرکت های بزرگ دنیا را بررسی کنید و از آنها الگو بگیرید. دوم آنکه مدل های رفاهی شرکت های خصوصی و دولتی ایران را نیز بررسی کنید، به طور قطع شناخت فعالیت های آنها برای شما مفید خواهد بود. سوم آنکه طی یک نظر سنجی پیشنهادات و نیازهای کلیه پرسنل را گردآوری کنید.

حتما در میان انبوهی از پیشنهادها موارد قابل اجرا با توجه به هزینه آنها یافت خواهد شد. ضمن آنکه شناخت نیازهای کارمندان سرنخ های بسیار خوبی را برای ایجاد امکانات رفاهی مفید به شما خواهد داد. سپس اتاق فکری متشکل از متخصصان این موضوع تشکیل دهید و نیازها و پیشنهادهای طبقه بندی شده کارمندان را در این اتاق فکر مطرح و به بحث و بررسی بگذارید.

خروجی این اتاق حتما راهکارهای اجرایی برای مذاکره با طرف های خدمات دهی به شما خواهد بود. بعد از آن می توانید مذاکره ها را آغاز و در نهایت به یک برنامه رفاهی قابل اجرا و هدفمند با برآورد بودجه برسید. طرح را در نهایت برای تصویب به مدیر عامل ارائه کنید.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.