Take a fresh look at your lifestyle.

کلینیک کسب و کار / پرسش و پاسخ درباره سوددهی در استارتاپ

پرسش: مدیر یک استارتاپ هستم که در زمینه تحویل آنلاین غذا فعالیت می کند. با رستوران ها و فست فودهای زیادی قرارداد دارم، اما هنوز نتوانسته ام به سوددهی برسم. شما چه پیشنهادی دارید؟

پاسخ کارشناس: استارتاپ ها در ایران بسیار جوانند. شاید مطالعه و تحقیق در زمینه نوع فعالیت کسب و کار اینترنتی مقدم بر هر چیزی است. آیا شما قبل از راه اندازی استارپ خود می دانستید که چندین استارتاپ موفق در زمینه تحویل آنلاین غذا فعالیت می کند؟ آیا با فرصت ها و تهدیدهای نوع کسب و کار آشنا بودید؟ شاید ایده ها نو در کسب و کار اینترنتی یکی از پله های موفقیت باشد، زیرا شما برای موفقیت نیاز به ایده خوب دارید.

در زمینه تحویل آنلاین غذا چندتا برند مشهور هستند که طبعا جزو رقبای شما به شمار می روند. شما باید از یک مزیت رقابتی برای ماندن برند خود استفاده کنید و این سوال را از خود بپرسید که چرا با وجود چندین برند در زمینه تحویل آنلاین غذا، مردم باید به شما سفارش بدهند؟ دوم اینکه شیوه خدمات شما در جذب مشتری بسیار مؤثر است. خدمات شما باید دارای مزیت های چندگانه ای باشد که بتواند شما را با دیگر رقبا متمایز کند و موجب افزایش سفارش شما شود. آیا شیوه خدمات شما متفاوت است؟

انتخاب شیوه مناسب برای بازاریابی هم یکی ازعوامل مؤثر در جذب مشتری است. شما در فضای آنلاین باید تبلیغات مناسبی انجام دهید و زمینه های جذب مشتری را با آفرها و تخفیف های مناسب فراهم کنید.

خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمات متفاوت نیز می تواند عامل مهمی در موفقیت شما باشد. مثلا اگر امکان تحویل غذا به وسیله پهپاد در ایران فراهم بود شما می توانستید از رقبا پیشی بگیرید و با شیوه متفاوت و نوین غذا را با پهپاد به مشتری برسانید.

انتخاب افراد، لباس تمیز و آراسته پیک موتوری، مدیریت زمان درتحویل، کیفیت غذا و قیمت جزو پارامترهای مؤثر در موفقیت استارپ شماست.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.