Take a fresh look at your lifestyle.

کلینیک کسب و کار / پرسش و پاسخ درباره تحقیقات بازار خوب

پرسش: یک تولیدکننده مواد غذایی هستم و قصد دارم برای توسعه محصول و ارائه محصولات جدید به بازار، واحد تحقیقات بازار در شرگت راه اندازی کنم. چه توصیه ای برای من دارید؟

پاسخ کارشناس: همان طور که می دانید راه اندازی یک واحد جدید در شرکت مستلزم هزینه های زیادی است و شما با چالش های مختلفی چون استحدام مدیر لایق و همچنین نیروهای متخصص روبه رو هستید. همچنین واحد تحقیقات بازار ممکن است به صورت دوره ای با کار زیاد و کار کم یا حتی بدون وظیفه کاری بماند و این به صرفه نیست. بنابراین پیشنهاد می کنیم از شرکت های تخصصی تحقیقات بازار استفاده کنید. به طور قطع برون سپاری این کار هزینه های کمتر و نتایج بهتری به دنبال خواهد داشت.

نکته بسیار مهم در این خصوص انتخاب یک شرکت معتبر و با سابقه است. نوع کار تحقیقات بازار به گونه ای است که اعتماد بسیار نقش کلیدی در نتایج و موفقیت شما دارد. حتما باید شرکتی را انتخاب کنید که سابقه طولاتی داشته باشد. پرداخت کمی هزینه بالاتر ارزش دارد. اگر شرکت مورد نظر قبلا مشابه پروژه شما را انجام داده باشد بسیار بهتر است و تجربه لازم را خواهد داشت.

نکته دیگر آن است که یک فرد را در شرکت مسئول این پروژه کنید تا تمام زوایای نظارت مناسب بر انجام این کار را بر شرکت پیمانکار داشته باشد. حتی به صورت نامحسوس در زمان نظرسنجی های نیروهای شرکت پیمانکار در محل حضور داشته باشد و نحوه کار آنها را ببیند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.