Take a fresh look at your lifestyle.

آنچه یک کسب و کار از نمایش تلویزیونی موفق می آموزد

فرصت امروز: اداره هر کسب و کار کوچکی سخت است. اگر شما سرمایه نداشته باشید رقبای شما می توانند به شما آسیب برسانند. من در یک برنامه تلویزیونی با استیو هاروی ظاهر شدم؛ برنامه ای که در آن در مورد دوره های بورس سهام گفت وگو کردیم، همچنین با دانشجویانی که مبلغ شش و هفت رقمی سرمایه به دست آورده بودند مصاحبه کردم، اما وقتی به عقب برمی گردم، فکر می کنم که برنامه های تلویزیونی چگونه می توانند آموزنده باشند. در اینجا مواردی را ذکر می کنم که کسب و کار ها می توانند از تلویزیون بیاموزند.

۱- یک روش ساده را دنبال کنید

فرمت اکثر نمایش های تلویزیونی بسیار ساده است. مثلاً یک نمایش تلویزیونی متوسط را انتخاب و آن را بررسی کنید. به سادگی می بینید که در این برنامه تلویزیونی از قسمت قبل گره ای وجود دارد که اکنون به راه حل های آن اشاره می کند و به آن می پردازند و گاهی مشکلی را به برنامه آینده منتقل می کنند. این یک فرمت ساده است که از زمان اختراع تلویزیون انجام شده است. این برنامه را باید به سادگی در کسب و کار کوچک خود اعمال کنید و هر آنچه را که قبلا انجام می دادیدرا انجام ندهید، بلکه در مراحل بعدی کارتان مانند برنامه تلویزیونی به دنبال راه حل مشکل تان باشید.

۲- پول شما را خوشحال نخواهد کرد

پول ممکن است شما را موفق کند، اما هدف شما نمی تواند باشد. کسب و کارهای کوچک با اشتیاق فراوانی همراه است و هر صاحب کسب و کار موفق کوچک، می خواهد جهان را تغییر دهد، به همین دلیل می خواهند کاری انجام دهند، اما انگیزه این کارها هرگز به تنهایی برای کسب سرمایه نبوده است. این موضوع همانند تمام برنامه های تلویزیونی است که نویسندگان و تولیدکنندگان آن در مورد آنچه می خواهند تولید کنند هیجان زده هستند و تنها به جنبه مالی آن نمی پردازند.

۳- صبر فضیلت است

تمام برنامه تلویزیونی بلافاصله مخاطبان خود را جذب نخواهد کرد. اکثر نمایش های تلویزیونی تا پایان فصل اول یا شروع فصل دوم محبوب نیستند. نکته این است که هرگز نمی توانم یک ایده را به دلیل اینکه فوری به موفقیت ختم نشد کنار بگذارید زیرا باید به محصولات خود فرصت شکوفایی بدهید. چند بار شاهد آن بوده اید که برنامه های تلویزیونی به شدت از یک ایده پیروی می کنند که دیگران به آن باور ندارند، اما در نهایت باعث موفقیت شان شده است. همان منطق را برای کسب و کارتان اعمال کنید و در نهایت شکوفایی ایده خود را خواهید دید.

آخرین کلمه: تلویزیون چیزهای زیادی به ما می آموزد.

من واقعاً بر این باورم که روش کار تلویزیون، یک مدل برای چگونگی کسب و کار کوچک شماست. با اشتیاق راه خود را ادامه دهید. در هر صنعتی که هستید هیچ تضمینی وجود ندارد که موفق شوید، اما اگر از این راهنمایی ها یاد بگیرید، شانس خود را افزایش خواهید داد.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.