Take a fresh look at your lifestyle.

سه راه درآمدزایی از محتوا

رپورتاژ آگهی

در مطلب تفاوت رپورتاژ آگهی و تبلیغات native رپورتاز آگهی را به طور خلاصه اینگونه تعریف کردیم:
رپورتاژ آگهی محتوایی است که یک شرکت بنا به دلیل های مختلف برای قرار دادن در سایت های دیگر آماده می کند و در اختیار آن سایت ها قرار می دهد. به خاطر قرار دادن این متن در آن سایت ها مبلغی پرداخت می شود. این مبلغ به واسطه رنک و اعتبار آن سایت منتشر کننده تعیین می شود و نرخ ثابتی ندارد. متن عموما حاوی خبری از شرکت است، سعی در معرفی چیزی یا موردی از شرکت را دارد که اکنون اتفاق افتاده است.

مزیت های در آمد زایی از رپورتاژ آگهی

در این روش منتشر کننده ها در تولید رپورتاژ آگهی شرکت نمی کنند، محتوای منتشر شده برای منتشر کننده مسئولیتی به همراه ندارد و وظیفه پاسخگویی از طرف منتشر کننده نسبت به کسب و کار وجود ندارد.

نقد درآمد زایی از طریق رپورتاژآگهی

در این روش وب سایت ها در دو صورت می توانند امید به جذب رپورتاژ آگهی داشته باشند، یا اینکه دارای رتبه بالای الکسا باشند و یا در زمینه خاصی بسیار تخصصی عمل کرده باشند و برای کاربران خاصی محتوای منحصر به فرد تولید کرده باشند. برای به دست آوردن رتبه بالای الکسا علاوه بر وقت باید هزینه زیادی نیز صرف شود.

بازاریابی محتوایی

ایجاد کانالهای مختلف برای انتشار محتوایی که تولید می شود به نوعی کسب درامد به طور غیر مستقیم است. بازاریابی محتوایی قطعا می تواند منجر به درآمد بشود.

congoro

محتوای خوب و با کیفیتی روی وبسایت تان دارید؟

محتوای خود را با استفاده از کانگورو به مخاطبین بیشتری نشان دهید.

مزیت درآمدزایی از طریق بازاریابی محتوایی

در این روش رسانه برای هر مجموعه ساخته می شود و همین رسانه های ثابت در پیوند همیشگی با کسب و کار قرار دارند در این روش دارایی های شرکت شما افزایش پیدا می کند.

نقد درآمدزایی از محتوا به روش بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی به درآمد غیر مستقیم می رسد. این نوع از بازاریابی شدیدا به نیروهای محتوایی که کار شما را انجام می دهند وابسته است و اگر رویکرد آنها منسجم نباشد و هدف و استراتژی درستی را برایتان تصویر نکرده اند نمی توان به آن امید چندانی داشت، از طرف دیگر در چند ماه اولیه این درآمد غیر مستقیم حاصل نمی شود ولی در بلند مدت درآمد آن می تواند بالا باشد.

راه جدید و میانبر درآمدزایی از محتوا

به کارگیری ابزار توانمند تبلیغات native همچون taboola وکانگورو راه میانبری برای کسب درآمد از انتشار محتوا بود. پلتفرم کانگورو با در اختیار دادن کد جاوا اسکریپت یا پلاگین وردپرس در اختیار منتشر کننده ها و انواع کسب و کارها این امکان را می دهد که بتوانند از انتشار محتوا کسب درآمد کنند. درواقع آن کد، باکسی را در صفحات داخلی به وجود می آورد که به مخاطبین سایت، مطالبی را پیشنهاد می دهد و اگر مخاطبین سایت شما بر روی مطلب پیشنهادی کلیک کردند مبلغی به پنل شما واریز می شود که می توانید آن را نقد کنید.

مزیت های درآمدزایی از محتوا و با رویکرد تبلیغات native

در این روش سرعت کسب درآمد از محتوا بسیار سریع است منتشر کننده ها از یک فضای خالی در پایین مطالب خود شروع به کسب درآمد می کنند، در واقع در این روش برخلاف سایر روشهای گفته شده در بالا کسب درآمد به نیروی اجرایی برای محتواآنچنان وابسته نیست. همچنین به زمان وابسته نیست و منتشر کننده ها در هر رده از رتبه الکسا و یا با هر تعداد فالور در انواع شبکه های اجتماعی می توانند به سادگی کسب درآمد را شروع کنند. مزیت دیگر این روش مبتنی بر تبلیغات native اتوماتیک بودن آن است. در این روش برخلاف سایر روشها راه کسب درآمد اتوماتیک و بدون درسر است و منتشر کننده درگیر پروسه تولید و ظرائف انتشار محتوا نمی شود.

نمونه‌ای از تبلیغات Native

نقد روش درآمدزایی از محتوا و با رویکرد تبلیغات native

تنها نقدی که به این روش شاید وارد باشد میزان درآمد زایی از آن است، چرا که در این حالت میزان درآمد وابسته به تعداد کلیک دریافتی از مخاطب است پس نمی توان بر روی مبلغ خاصی حساب کرد اما کسب درآمد از آن با توجه به اینکه هیچ هزینه ای صورت نگرفته است منطقی به نظر می رسد.

کدام روش درآمدزایی از محتوا بهتر است؟

سه روش عمده ای که در بالا ذکر شد را می توان شاه راه درآمدی وب سایت های منتشر کننده محتوا دانست، مابین این سه روش بر اساس دو شاخص مقایسه انجام بدهید. شاخص هایی که برای انتخاب روش درآمد زایی از محتوا لازم است در نظر داشته باشید به ترتیب، میزان هزینه برای رسیدن به کسب درآمد و میزان زمانی که باید صرف رسیدن به کسب درآمد هستند. با این دو شاخص و نقد های بالا امیدواریم بهترین راه را برای کسب درآمد بتوانید انتخاب کنید.

بازنشر از بلاگ داده‌فیلی

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.