Take a fresh look at your lifestyle.

آخرین نسخه سیستم‌ عامل اپل امکان “چت کسب‌وکار” را ارائه کرده است

کمپانی پرطرفدار اپل به تازگی آخرین نسخه از سیستم عامل خود را عرضه کرده است. آخرین نسخه سیستم‌ عامل اپل که ios11 نام دارد، دارای ویژگی‌های جذاب و جدید بسیاری است. علاوه بر ویژگی‌هایی مانند سیستم کنترلی جدید و یا بخش مدیریت فایل‌ها که این سیستم عامل را به نسخه‌ای جذاب و منحصر به فرد تبدیل کرده اند، ویژگی چت کسب‌ و کار (Business Chat) نیز به این نسخه افزوده شده است.

هر چند در سخنرانی معرفی محصول جدید اپل این ویژگی به وضوح بیان نشد ولی در وب‌سایت توسعه دهندگان اپل به آن اشاره شده است و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

آخرین نسخه سیستم‌ عامل اپل چه ویژگی جدیدی برای کسب‌ و کارها دارد؟

سیستم پیغام‌رسانی جدید اپل به کسب و کارها این امکان را خواهد داد که از خدمات پشتیبانی خود را بسیار آسوده تر از طریق چت روی گوشی‌شان به انجام برسانند. مشتری ها از طریق Safari، Siri، نقشه گوگل و … به سادگی از طریق iMessage پیغام ارسال می‌کنند و گفتگوی خود را با کسب و کار آغاز می‌کنند.

چت کسب‌وکار باعث می‌شود که مشتریان به سرعت پاسخ مورد نیاز برای سوالات خود را بیابند و پرداخت ‌های خود را تکمیل کنند.

سرویس جدید اپل، رقیبی برای سیستم‌های پیغام رسان فیس‌بوک و توییتر خواهد. مشتریان دیگر نیاز نیست برای ارتباط با کسب و کارها به سراغ شبکه‌های اجتماعی آن‌ها بروند و به محض یافتنشان بر روی نقشه به ارسال پیغام اقدام خواهند کرد.

علاوه بر این‌ها ویژگی‌هایی مانند Apple Pay (سیستم پرداخت اپل) و تقویم اپل با چت کسب‌وکار ترکیب خواهند شد و این امکان را پدید میاورند که مشتریان پرداخت خود را همزمان با گفتگو تکمیل کنند.

آخرین نسخه سیستم عامل آپل

آخرین نسخه سیستم‌ عامل اپل آپل ویژگی منحصر به فردی برای کسب‌وکار ارائه کرده است.

همچنین توسعه دهندگان می‌توانند با توسعه نرم‌افزارهای شخص ثالث فروشگاه‌های جالب‌تری را در بستر چت در آخرین نسخه سیستم‌ عامل اپل خلق کنند.

شرکت اپل جزییات بیشتری را درباره این سیستم چت به زودی عرضه خواهد کرد ولی برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آخرین نسخه ios می‌توانید به وب‌سایت اپل مراجعه کنید.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.