Take a fresh look at your lifestyle.

آینده روابط عمومی و ارتباطات در داده های بزرگ جهانی

0


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ساراب کاچار- با هر بحثی پیرامون «داده بزرگ»، مورد بازتعریف می شود و اهمیت آن در فرآیندهای کسب و کار و خروجی آن هربار نتیجه مجددی را در بر دارد. اما این یادداشت برای تعریف این موضوع نیست که چرا اهمیت داده های بزرگ در جهان کسب و کار به رسمیت شناخته نمی شود.4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


یادداشت من یک مطالعه در خصوص کارگزاران داده های بزرگ را درباره اولویت ها و چالش های سازمانی در مواجهه اجرای نوآوری های داده های بزرگ خلاصه کرده است. یادداشت بینش هایی را در خصوص تحقیق و آنچه روابط عمومی و ارتباطات می توانند در بخش آینده داده های بزرگ جهانی انجام دهند، بیان می کند.


هزینه های سازمان های جهانی در داده های بزرگ در حدود ۳۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۳ برآورد شده اند و این پیش بینی برای سال ۲۰۱۸ رسیدن به عدد ۱۱۴ میلیارد دلار است. یک پیمایش جهانی که توسط کاپژمینی از میان ۲۲۶ مدیر ارشد در سراسر اروپا، امریکای شمالی و آسیای شرق، محدود به صنایع چندگانه، و تحلیل های مختلف، کسب و کار و عملکردهای آی تی می شوند برای یافتن رویکردی در خصوص سازمان به داده های حکومتی بزرگ، مدیریت داده، توسعه مهارت ها و زیرساخت های تکنولوژی.


نتایج بیان می کند که نزدیک به ۶۰ درصد از مدیران اجرایی اعتقاد دارند داده های بزرگ صنعت آنها را در سه سال آینده مختل می کند. با این حال، سازمان ها هنوز با چالش های داده های بزرگ روبرو هستند و برخی از دلایل که این چالش ها را به وجود آوردند و در این تحقیق به آنها رسیده ایم عبارتند از:


• داده های پراکنده: سازمان ها هیچ منبعی که داده های شان را به طور یکپارچه در آن قرار داده باشند، ندارند و این خلاء در ضبط داده ها، گزینش، اعتبارسنجی و احتباس وجود دارد.
• عدم وجود یک مورد شفاف کسب و کار برای تامین بودجه و اجرا: سازمان ها فاقد معیارهای اندازه گیری موفقیت ابتکارات در زمینه داده های بزرگ خود هستند.
• هماهنگی های بی اثر داده های بزرگ و تیم تحلیل در سازمان: سازمان ها هیچ تیم پروژه ای که شامل مدیران کسب و کار و آی تی باشند و بتوانند با هم بر روی خلاقیت داده های بزرگ کار کنند ندارند.
• پوکت های پراکنده منابع وجود دارند یا سازمان ها از رویکرد بالا پایینی برای استراتژی توسعه داده های بزرگ استفاده نمی کنند.
• بزرگترین عامل برای موفقیت اجرای داده های بزرگ آنگونه که از تحقیق مشخص می شود، یک مدل اجرایی قوی است. عناصر اجرای مدل شامل تنظیم یک چارچوب دولتی، ساخت توانایی مدیریتی داده های صحیح، توسعه یک استراتژی شفاف برای ساخت مجموعه مهارت تحلیلی، و ایجاد بنیاد تکنولوژیکی صحیح است.

 

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

بر اساس یافته های پیمایش، در اینجا چند نکته وجود دارد که روابط عمومی و متخصصان ارتباطات می توانند برای شروع یا پیشبرد سفر داده های خود مورد استفاده قرار دهند:


۱٫ تعریف سیاست ها و روش هایی برای مدیریت دارایی های اطلاعاتی: روابط عمومی و متخصصان روابط عمومی باسیتی روشی را برای کیفیت داده ها، امنیت و حریم خصوصی تعریف کنند و نقش اولویت بندی داده ها، ذخیره سازی و به اشتراک گذاری داده های داخلی را تعریف کنند.


۲٫ توسعه صلاحیت داده های بزرگ: پیشرفت مهارت های تحلیلی می تواند به روابط عمومی و متخصصان ارتباطات کمک کند که شایستگی های داده بزرگ را توسعه دهند. نیاز برای ارتقای مهارت های منابع موجود، استخدام دانشمندان داده، شراکت با متخصصان، و حتی ایجاد کانال های متفاوت برای امنیت داشته ها برخی از مسائلی هستند که برای تنظیم مبنای تکنولوژیکی برای نوآوری های داده بزرگ بیان می شوند: روابط عمومی و ارتباطات سازمان ها و تیم ها باید راه هایی را پیدا کنند تا در ابزارهایی برای نظارت بر داده ها و مدیریت داده ها سرمایه گذاری شود. توسعه صلاحیت هایی که ابزارها و تکنولوژی ها برای استفاده و نحوه چگونگی پیشرفته نمونه کارها از داده بزرگ و ابزارهای تحلیلی یک نقطه شروع خوب برای ارزیابی توانایی های داده های بزرگ جاری است.


۳٫ ایجاد یک چارچوب نظارتی قوی: متخصصان روابط عمومی و ارتباطات سازمان ها باید اثر رهبری قوی را در درک سازمان در حمایت از نوآوری داه های بزرگ دریافت کنند. ایجاد نقش رهبری برای سیگنال تغییر به فرهنگ داده محور و ایجاد ضوابط و معیارهای مشخص برای ارزیابی موفقیت نوآوری ها بخشی از راهی هستند که به استانداردسازی و تقویت یک چارچوب نظارتی می انجامند.


این چک لیست تنها یک نقطه شروع برای متخصصان روابط عمومی و ارتباطات است که شانس موفقیت آنها را در داده های بزرگ جهانی افزایش می دهد. آینده روابط عمومی و ارتباطات در داده های بزرگ جهانی فوق العاده است و نیازمند است که ما چالش های داده منحصر به فرد، اصول علم داده، و رویکرد ما به داده بزرگ را شناسایی کنیم.


یک گفتگوی اخیر در انجمن بین المللی روابط عمومی توضیح می داد که چرا موضوع داده های بزرگ برای متخصصان روابط عمومی یک مساله است.


به عنوان یک صنعت، ما نیاز داریم که ابتدا استلزامات کسب و کار را گردهم آوریم و پیش از گردآوری داده یا پیش از اینکه بتوانیم روندها، الگوهای شناسایی، یا بینش های حاشیه ای را گردآوری کنیم. اما مهمتر این است که بتوانیم پروژه های داده بزرگ را با اهداف کسب و کار و ارتباطاتی ویژه تنظیم کنیم.


موسسه روابط عمومی آمریکا بر روی یک پروژه تحقیقاتی کار می کند که به شناسایی رویکرد داده بزرگ در روابط عمومی و ارتباطات کمک می کند. درک رویکرد، روش شناسی آن و اصول علمی داده، بهترین شیوه های کلیدی برای آینده روابط عمومی و ارتباطات در داده های بزرگ جهانی است.

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

 

 

 


лечение коньюктивита у детей до годатурция отзывы 2015keywords for searchпарфюмерия salvador daliпортативный плеергорящие путевки эмиратывидеоняня Lorex Live

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ