نهمین کنفرانس بین المللی برند- ۵ و ۶ اسفند ماه ۱۳۹۳
نهمین کنفرانس بین المللی برند- ۵ و ۶ اسفند ماه ۱۳۹۳
به اطلاع خوانندگان عزیز می رساند که نهمین کنفرانس بین المللی برند در تاریخ های ۵ و ۶ اسفند در سالن همابش های بین المللی صدا وسیما برگزار خواهد شد.
اهداف اصلی کنفرانس بین المللی برند
• ارتقا توسعه و ترویج دانش مدیریت برند
• ارتباط و تعامل بین سرمایه گذاران و صاحبان برند های ملی و دولت و مجلس
• تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصین حوزه برند پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک های برند سازی
• تبیین اهمیت برند و ترغیب سازمان ها و تشکل ها و شرکت ها به امر برند سازی
• تبیین راهکار ها و قوانین حمایت از مالکیت فکری برند و مسائل حقوقی و داوری برند
• فضا سازی جهت تسهیل رویه های ثبت مالکیت فکری و نام و نشان تجاری در مراجع بین المللی
• کمک به توسعه پایدار صادرات از طریق حمایت از برند های ملی
• رسیدن به راهکارهای برند سازی ملی برای جذب سرمایه های خارجی
رویکرد تخصصی کنفرانس برند
۱- توسعه صادرات
– نقش و جایگاه برند و برندسازی ملی در توسعه صادرات
۲- جذب سرمایه گذار خارجی
رویکرد اصلی: برند سازی ملی، توسعه صادرات و جذب سرمایه گذار خارجی در اقتصاد مقاومتی
خوانندگان محترم می توانند در صورت تمایل با مراجعه به آدرس www.IranBrandHouse.com نسبت به ثبت نام و شرکت در این کنفرانس اقدام نمایند.
منبع : www.IranBrandHouse.com
مصطفی پورمرتضوی | بازاریاب برتر
نظرات بسته شده است.