Take a fresh look at your lifestyle.

30 ثانیه تبلیغ در سوپر بول، فقط و فقط 4.5 میلیون دلار!

سوپربول نام رسمی مسابقه‌ سالیانه‌ای است که برای انتخاب تیم قهرمان لیگ فوتبال ملی کشور آمریکا برگزار می‌شود. این مسابقه و مراسم‌های جانبی آن در «یکشنبه سوپر بول» برگزار می‌شود که همین مسابقه در طی سالیان دراز تبدیل به پربیننده‌ترین مسابقهٔ تلویزیونی آمریکا گشته‌است. فدراسیون فوتبال آمریکایی به صورت رسمی و قاطعانه اعلام کرده که این مسابقه هر ساله بیش از 100 میلیون تماشاچی خواهد داشت و برای اینکه هر سال تعداد این تماشاچیان را بیشتر از پیش کند، از ترفندهای بسیاری بهره می‌برد. فدراسیون NFL در آغاز سال 2015 اعلام کرد که در این مسابقه مهم، هر آگهی‌دهنده به ازای 30 ثانیه آگهی بازرگانی باید هزینه‌ای برابر 4.5 میلیون دلار بپردازد. اما بازاریابان معتقدند که با این هزینه کارهای بسیار تاثیرگذارتری می‌توان کرد که در ادامه این مطلب، نگاهی به این نظریه‌ها خواهیم انداخت:

– یک دوره 18 روزه نمایش تبلیغات ویدئویی در دنیای آنلاین: درست است که 100 میلیون نفر پای سوپر بول می‌نشینند، اما کمپانی اد بایینگ معتقد است که هزینه 4.5 میلیون دلار می‌تواند صرف ویدئوهای تبلیغاتی‌ای شود که می‌توانند در فقط 18 روز در دید 500 میلیون مخاطب قرار بگیرند. البته فقط در فضای آنلاین و این کمپانی دلیل منطقی‌تری هم دارد که نباید این هزینه را به NFL پرداخت؛ زیرا تبلیغات تلویزیونی قابل تحلیل نیست، ولی در دنیای آنلاین به خوبی می‌توان آمار و ارقامی از تبلیغات در اینترنت بدست آورد که خیلی دقیق هستند.

радиаторы италияпик ухуруtranslation into arabic languageденьги в долг до 1000000адвокат украиныозеро натрон natron на севере танзанииафриканское сафари диего началомаршрут мачаме схемаописание маршрута умбве на килиманджароденьги до зарплаты гомельказан купить россияКонсультации в сфере бизнесапродвижение в блогахрадиаторы отопления в москвегде строят каркасные дома?кишечная палочка симптомы и лечениекак правильно готовить пастутур в москву на майские праздники 2016Arenasv-auto.com.uaкупить машинку для стрижки волос в интернетgsm сигнализации страж

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.