تبلیغات هنجارشکن از شکلات اسنیکرز
پرتال تبلیغاتی کشور: اسنیکرز SNICKERS در جدیدترین تبلیغات خود اقدام به هنجارشکنی کرده است و در این سری از تبلیغات اسنیکرز خواهیم دید که چطور با نشانه گرفتن موضوع اصلی بازاریابی، مخاطب را هدف قرار داده است.
به گزارش پرتال تبلیغاتی کشور، به نقل از ام بی ای نیوز آیمارکتور: اسنیکرز (Snickers) نام تجاری شیرینی ساخته شده توسط شرکت مارس میباشد، که شامل نوقا با کارامل و بادام زمینی است و از لایهای مرکب از شکلات و شیر پوشیده شده است. محصول اسنیکرز سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار در سطح جهانی، به فروش میرسد.
مسلماً یکی از اهداف برند اسنیکرز بهعنوان یک شکلات، بودن در سبد خرید مشتری است ولی جایگاه این محصول میتواند پس از تنقلات، بعنوان یک میان وعده کامل محسوب باشد و به صراحت نیز اسنیکرز با همین هدف تبلیغات خود را با شعار زیر بهصورت کاملاً خلاقانه در محیط اطراف مخاطبین اجرا کرده است :
وقتی گرسنه هستید شما اشتباه میکنید You make mistake when you are hungry
همانطور که مشاهده کردید اسنیکرز با نمایش برخی از المانهایی که در جایگاه نادرست قرار گرفته اند و استفاده غلط از برخی پوسترها و مواردی از این قبیل سعی کرده است به مخاطب القا کند که در هنگام گرسنگی نمیتوانید درست کار کنید و نتیجه آن را با این برچسب به آنها یادآوری کرده است.
نظرات بسته شده است.