Take a fresh look at your lifestyle.

برنامه بازاریابی با بودجه صفر

0

در دنیای امروز دگرگونیهایی بسیار زیاد همراه با گسترش رقابت در زمینه هایی متنوع مخصوصا در بازارها مشاهده می شود. استفاده از بازاریابی برای همه شرکتها و سازمانهایی که در صدد هستند بدون تسلیم در برابر تغییر حضوری آگاهانه در بازار داشته باشند ضرورت دارد.آنها باید تلاش کنند تا با برنامه ریزی بازاریابی سهم بازار مناسبی برای خود به دست آورند.

در تهیه ی یک برنامه بازاریابی موفق بعد از اینکه دقیقا کسب و کارمان را برای خودمان تعریف کردیم و مشخص ساختیم، بعد از اینکه مشتریانمان را به درستی شناختیم و دموگرافیک آنها را با تحقیق و پژوهش معلوم ساختیم، گام در راه تعیین برنامه و بودجه بر می داریم.

توجه داشته باشید که این برنامه ی بازاریابی هم برای شما هزینه هایی در بر داردولی راههایی نیز وجود دارد که با نداشتن بودجه و با کمترین هزینه اقدام به تهیه یک برنامه بازاریابی موثر کنیم .

در اینجا به برخی از پیشنهادات درتهیه یک طرح بازاریابی که یک دید جهانی به کسب و کار شما بدون صرف هزینه ای می دهد :

نوشتن به مخاطبان هدف با بازاریابی مقاله

بازاریابی مقاله یکی از اسرار پنهان ارتقا کسب و کار است .آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که کسانی که مقالاتشون را در مجلات ، سایتها و وبلاگها منتشر می شود در بین خطوط کسی هست که مخفیانه به فروش و یا ترویج یک محصول یا خدمت است.

این یک بازاریابی مستقیم نیست ولی حتی می توان آن را موثر تر نیز دانست بخصوص اگر پیام مقاله بطور عاطفی با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کند .علاوه بر این اگر مقاله شما از روی سایت کپی و منتشر شود به میزان قابل توجهی به ارتقا کسب و کار شما کمک کند .

ایجاد وبلاگ

اطلاعاتی که شما در مورد کسب و کارتان بطور منظم در وبلاگ خود قرار می دهیدگوگل به محتوای تازه و به روز علاقه وافری داردو بارها و بارها آنها را ایندکس می کند و کلمات کلیدی را به پایگاه داده های خود اضافه می کند و به این طریق مشتریان را به وبلاگ شما رهنمون می سازد .البته مشتریان بالقوه و وظیفه شماست که ازین به بعد دیگر وظیفه شماست که شک و تردید آنها را برطرف ساخته و آنها را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید .

سیستم بازاریابی از طریق ایمیل

بازاریابی ایمیلی نوعی بازاریابی مستقیم است که بواسطه رایانامه (ایمیل) صورت می گیرد. در این بازاریابی می توان کالا یا خدمات را از طریق ایمیل به مخاطبان معرفی نمود.

بازاریابی پست الکترونیک یکی از ابزارهای بسیار قوی و منحصربفردی است که شما می توانید بدون هزینه و به سرعت و به صورتی کاملاً حرفه ای، به مشتریان پیام تبلیغاتی خود را ارسال کنید و کمک زیادی در معرفی توانایی های کسب و کار شماست.

تبلیغات از طریق پست الکترونیک ابزاری مقرون به صرفه است که از نرخ پاسخگویی بالایی نیز برخوردار می باشد.

بازاریابی تالارهای گفتگو

یکی دیگر از متدهای بازاریابی اینترنتی که نباید مزایای استفاده از آن را از دست دهید، بازاریابی تالارها و انجمن های گفتگو می باشد. این روش توسط بازاریابان اینترنتی خبره بیشتر استفاده می شود.کافی است که به فوروم ها بپیوندید و تبدیل به یک عضو فعال شوید. پس از آن ترافیک زیادی از طرف تالارهای گفتگو به سمت وب سایت شما هدایت خواهد شد.

خدایار عبداللهی

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
بازاریابی 24биметаллический радиатор отопленияhttps://altezza.travelпродвижение брендов в интернете личностикилиманджаро восхождение мачамеcaricature painterзайм у частных лиц под процентыкакие прививки нужны дл¤ поездки в танзаниювосхождение на килиманджаро маршрут мачамекредитная карта 45 днейпрививки дл¤ поездки в танзаниючугунная посудафирма посудыгорячая линия налоговой 2015free caricature makerстарый каркасный домпродвижение сайта раскрутка москвадск канадский домfyfkbp cfqnfвидеоняня miniland digimonitoraltezza.travelкупить парикмахерское оборудованиеgo right here

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ