نوروماركتينگ، محققان را از نظرسنجي بينياز مي كند/ بررسي روش هاي جديد تحقيقات بازاريابي
حتماً ميدانيد ابزارهاي مورد استفادهي «نوروماركتينگ» همان ابزارهايي است كه در درمان «كودكان بيشفعال» مورد استفاده قرار گرفته بود. پژوهشگران با تيزبيني و خلاقيت دريافتند كه بخوبي ميتوانند از همان دستگاهها بهرهبرداري كنند، با اين توجه كه فعاليتهاي «تحقيقات بازار» و ديگر فعاليتهاي مرتبط با آن را ساماندهي كنند .
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
Prr.ir | کاوشگران روابط عمومی
نظرات بسته شده است.