اگر هنوز به بازاريابي اينترنتي فكر نكردهايد، اين مطلب را بخوانيد
ارائه اطلاعات در بازاريابي اينترنتي از ديدگاه مشتريان، بسيار جذاب و زيباتر به نظر ميرسد در نتيجه مشتريان به درك بهتري ميرسند و نكاتي كه نياز به ترميم دارد به راحتي قابل تشخيص هستند. همچنين ميزان تبديل مشتريان بالقوه به مشتريان واقعي افزايش مييابد كه اين ميزان، لزوما به حجم فروش ارتباطي ندارد، بلكه به تعداد بازديدكنندگاني كه از روشهاي درست جذب سايت ميشوند، بستگي دارد
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
Prr.ir | کاوشگران روابط عمومی
نظرات بسته شده است.