Take a fresh look at your lifestyle.

نمایش شور انتخاباتی مردم در شبکه استانی آذربایجان غربی‌

 

مدیر کل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی گفت: شبکه استانی آذربایجان غربی با بسیج تمام تجهیزات و امکانات خود در روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ لحظه به لحظه حماسه آفرینی‌های مردم همیشه در صحنه و خطه سرافراز آذربایجان را پوشش خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، مسعود مجرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح رویکرد انتخاباتی صداوسیمای آذربایجان غربی در ایام انتخابات اظهار کرد: شبـکه استانی در راستای آگاهی بخشی و حضور پرشور مردم ویژه برنامه‌هایی از هفت ماه پیش تدارک و پخش کرده است و ماحصل این برنامه‌ها را در روز انتخابات با انعکاس حضور پرشور و حماسی مردم آذربایجان در قاب رنگین شبکه استانی و شبکه‌های سراسری و برون‌مرزی صدا و سیما به نمایش خواهد گذاشت.

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی با بیان اهمیت انتخابات در نظام اسلامی و با توجه به منویات رهبری به تدابیر اندیشیده شده مرکز اشاره کرد و افزود: از ساعت ۷ صبح روز ۲۹ اردیبهشت ویژه برنامه‌های انتخاباتی سیما و صدا آغاز و از اولین دقایق شروع انتخابات حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را به تصویر خواهیم کشید به‌طوری که اوج تلاش‌های همکاران در واحدهای مختلف درروز انتخابات به اوج خود خواهد رسید.

وی افزود: در روز انتخابات صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی با پخش زنده ویژه برنامه‌های تجلی حضور در سیما و فصل انتخاب در صدا و نیز با تدارک و آماده سازی نزدیک به ۳۵ گروه رادیویی، تلویزیونی و خبری و ۱۸ گروه خبری در شهرستان‌ها و بخش‌ها و روستاها، حضور گسترده مردم در انتخابات را زیر پوشش قرار خواهند داد.

مجرد گفت: ۱۶ گروه تلویزیونی در روز ۲۹ اردیبهشت برای تهیه گزارش‌های مردمی و انعکاس حضـور پرشـور مردم در پای صندوق‌های رأی از اولین ساعت تا پایان زمان رأی گیری تلاش خواهند کرد.

 

رپرتاژ آگهی

 

وی تصریح کرد: ۷ گروه رادیویی با بیش از ۱۳ گزارش و نزدیک به ۹ گروه رپرتاژ خبری در مرکز استان و نیز خبرنگاران شهرستان‌ها آماده انعکاس حضور مردم و پوشش حماسه‌ای دیگر در این خطه از کشورمان هستند.

مجرد به ارتباط زنده این مرکز با سایر مراکز استانی و شبکه‌های سراسری نیز اشاره کرد و گفت: این مرکز با استقرار یک واحد سیار رادیویی و دو واحد سیار تلویزیونی و SNG و بهره گیری از امکانات فیبر نوری در محل‌های مختلف ارومیه و سایر شعبات اخذ رأی امکان ارتباط زنده تلویزیونـی و رادیویی از محل اخذ آراء با شبکه‌های سراسری سیما و صدا را فراهم کرده و از حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های استان نیز به‌صورت پرتابل و واحد سیار مجهز به امکان پخش زنده از طریق ظرفیت دفاتر خبری گزارش پخش خواهد شد.

وی درباره نحوه انعکاس سخن مردم از طریق رسانه استانی هم خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و مسابقه پیامکی، پیام‌ها و عکس‌های ارسالی مخاطبان را برای اثرگذاری بیشتر پخش خواهیم کرد.

مجرد با اشاره به جایگاه مهم شبکه استانی در میان مخاطبان اظهار کرد: شبکه استانی مورد وثوق و اطمینان مردم بوده و هست و با عنایت به وجود رقبای سرسخت رسانه‌ای که بعضاً سعی در تشویق افکار عمومی دارند اطلاع رسانی دقیق و به موقع از اطلاعیه‌های ستاد انتخاباتی استان خواهیم داشت تا اطلاعیه‌های این ستاد به سمع و نظر مردم رسانده شود و با حفظ مرجعیت رسانه ملی، شاهد انتخاباتی پرشور، عادلانه، سالم و اخلاقی باشیم و سرنوشت خوبی برای کشور و نظام اسلامی با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی رقم زده شود.

مدیرکل مرکز آذربایجان غربی ضرب آهنگ سریع ویژه برنامه‌های انتخاباتی را یکی دیگر از تمهیدات این مرکز عنوان کرد و گفت: هدف گذاری ما برای ویژه برنامه‌های انتخاباتی پرهیز از اطاله کلام، گزارش‌های طولانی و پخش موسیقی تصویر با موضوع ملی، میهنی و انتخاباتی برای نمایش پویایی شبکه و ایجاد نشاط بخشی در مخاطب است.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.