Take a fresh look at your lifestyle.

ویژه انتخابات> وقتی اموات به کمک نامزد انتخابات می‌آیند!

 

حمله مسعود ده‌نمکی به همه کاندیداهای ریاست جمهوری!

مسعود ده‌نمکی با حضور در یک مناظره به همراه محمدمهدی عسگرپور، کارگردان و مدیرعامل سابق خانه سینما، گفت: همه مدعی شده‌اند و توپ را به زمین مردم می‌اندازند!

به گزارش خبرآنلاین، وی در مورد اینکه چرا اغلب افراد در درون نظام خود را اوپوزیسیون نشان می‌دهند، چنین توضیح داد: رافت اسلامی در نظام ما همیشه برای اپوزیسیون است. یعنی تا فردی مخالف‌خوانی نکند به حرف او گوش نمی‌دهند.

ده‌نمکی اظهار داشت: این اپوزیسیون‌نوازی نظام است که برخی را وادار به اپوزیسیون‌نمایی می‌کند. به سیستم حاکمیت نگاه کنید، مدیران اجرایی ما در همین مناظرات همه نقش اپوزیسیون به خود گرفته‌اند. همه کسانی که باید پاسخگوی وضع موجود باشند مدعی شده‌اند و توپ را به زمین مردم می‌اندازند.

طرح جدید انتخاباتی دولت بنفش برای توزیع پول بین مردم

حسن روحانی که این روزها حملات شدیدی را علیه طرح‌های اقتصادی رقبایش از جمله؛ طرح ایجاد ۵ میلیون شغل و افزایش یارانه فقرا و محرومان آغاز و آنها را فریب اعلام کرده! ۱۰ روز قبل از انتخابات به صورت چراغ خاموش طرح جدید خود را برای توزیع پول بین مردم کلید زده است.

در هیمن خصوص، رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: تمام خانوارهایی که درآمد آنها کمتر از میزان تعیین شده در برنامه ششم است، می‌توانند برای دریافت مستمری مددجویی در سامانه خدمات حمایتی ثبت‌نام کنند.

انوشیروان بندپی به ایلنا گفت: مستمری تعیین شده برای خانواده‌های پنج نفره و بیشتر، ۴۶۵ هزار تومان، خانوارهای چهار نفره، ۴۱۸ هزار تومان، سه نفره، ۳۲۰ هزار تومان، دو نفره؛ ۲۵۰ هزار تومان و یک نفره ۱۴۸ هزار تومان است.

 

ویژه انتخابات وقتی اموات به کمک نامزد انتخابات می‌آیند!

 

اظهارات عارف درباره لیست اصلاح طلبان/ هیچ حرفی نداریم!

رییس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با رایزنی خود کاندیداها به یک لیست قابل دفاع برسیم.

محمد رضا عارف در گفت‌وگو با ایسنا درباره نحوه انتخاب کاندیداها در لیست شوراهای اصلاح‌طلبان اظهار کرد: تلاش ها در این زمینه در حال انجام است، کار بسیار سختی است، در واقع با حدود ۲۰۰ نفر از افراد برجسته که همه آنها واجد شرایط قرار گرفتن در لیست هستند، رو به رو هستیم.

وی خاطر نشان کرد: حقیقتا شاید هیچ حرفی برای آنهایی که در لیست قرار نمی گیرند نداریم، که چرا نیستند. به هر حال ما ۲۱ نفر را باید انتخاب کنیم.

واکنش وزارت دفاع به ادعای یکی از کاندیداها

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادعای «مصطفی میرسلیم» کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه “آقایان در مذاکرات کم آورده بودند به همین دلیل خواستند که آزمایش موشکی انجام شود. اگر باور ندارید از وزیر دفاع بپرسید.” را تکذیب کرد.

در اطلاعیه این وزارتخانه آمده است: ادعای این نامزد انتخابات ریاست جمهوری نادرست و آزمایشات موشکی جمهوری اسلامی ایران طبق برنامه‌های مشخص و از پیش تعیین شده انجام می‌شود و ارتباطی به اینگونه امور ندارد.

تبدیل اصلاح‌طلبان به مقلدان رباتی!

استاد دانشگاه تهران گفت:‌ اصلاح‌طلبان که تقلید از مراجع دینی را بی‌عقلی می‌دانستند، به تقلید کورکورانه در مسائل سیاسی رو آورده‌اند!

به گزارش تهران نیوز، محمد صادق کوشکی گفت:‌ اینکه یک نفر بیاید برای چند میلیون اصلاح‌طلب تصمیم بگیرد و همه از او پیروی کنند، اگر تقلید کورکورانه و جلوگیری از آزادی و تفکرات آزاد نیست، پس چیست؟!

وی با اشاره به سخنان یکی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب که در دوران اصلاحات در دانشگاه همدان در عبارتی به شدت وقیحانه تقلید را کار میمون دانسته و گفته بود؛ ” اینکه مردم متدین مسائل شرعی خودشان را به مراجع می‌سپارند و ازآنها تقلید می‌کنند، کاری خلاف عقل است و موجب وهن و اهانت به جامعه است”، افزود: کسانی که خود را اصلاح‌طلب خطاب می‌کردند به نوعی مهر تایید بر این موضوع زدند و اعلام کردند که ما عقل‌گرا هستیم و ما اهل تقلید نیستیم و اصلا تقلید کار انسان عاقل نیست!

این استاد دانشگاه با اشاره به تناقضات تاریخی که این روزها در اردوگاه اصلاح‌طلبان سر می‌زند، اظهار کرد: این روزها شاهد یک پدیده عجیب بودیم که عده‌ای که خود را اصلاح‌طلب می‌نامند، با همان سابقه‌ای که گفتم یک تقلید بسیار وحشتناک و چشم و گوش بسته‌ای را در حوزه سیاسی شروع کردند و تعمیم دادند و به آن افتخار هم می‌کنند!

کوشکی با بیان اینکه قرار است اصلاح‌طلبان با همین شیوه تقلید سیاسی در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم عمل کنند، گفت: فردی به نام آقای جهانگیری با همین مدل تقلید چشم وگوش بسته باید نامزد شود و وظایفی را انجام دهد و به دستور مرجع تقلید سیاسی اصلاح‌طلبان بایستی آبروی خودش را در معرض حراج بگذارد و به دستور همان فرد قرار است از انتخابات کنار بکشد و اصلاح‌طلبان به تقلید از همان مرجع سیاسی به آقای روحانی رای بدهند! درحالی که بسیاری از آنها تمایلی به روحانی ندارند و او را اصلاح‌طلب نمی‌دانند و مایل هستند که به چهره‌ای که نزدیک به تفکر آنهاست رأی بدهند! اینجاست که یک تقلید به شدت رباتی اتفاق می‌افتد.

بگو مگوی اصلاح‌طلبان درباره شکست روحانی

تحلیلگران معتقدند ستاد اصلاح‌طلبان ضمن تأکید بر اینکه روحانی نامزد رسمی آنها نیست، هیچ قصدی برای حضور رسمی و معرفی نامزد رسمی در انتخابات ریاست جمهوری ندارد.

ابراهیم اصغرزاده، از فعالان ستادی جریان اصلاح‌طلب به تازگی در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه اعتماد و در پاسخ به این سؤال که «(اگر) دولت بشکند، اصلاح‌طلبان هم می‌شکنند؟» گفته است: بله. اگر روحانی ببازد نه فقط اصلاح‌طلبان می شکنند که یک عقب گرد بدی را در کشور شاهد خواهیم بود.

این صحبت‌های اصغرزاده در حالی است که به نظر می‌رسد نظر ستاد اصلاحات و تئوریسین‌های اصلی این جریان چیز دیگریست…

چه اینکه «سعید حجاریان» بود که ۳ سال قبل بر خلاف اصغرزاده تصریح کرد: شکست روحانی شکست اصلاح‌طلبان نیست.

و جالب آنکه ستاد اصلاح‌طلبان و لیدر این جریان نیز هیچ «حمایت رسمی» و یا بیانیه امضا شده‌ای را نه در حمایت از روحانی و نه در حمایت از جهانگیری صادر نکرده‌اند و اساسا مشخص نیست آقایان نامزد کدام جریانات سیاسی اصیل هستند؟!

البته کسانی مثل «عباس عبدی» نیز با اصغرزاده موافق و منتقد حجاریان هستند و معتقدند آغشتگی اصلاح‌طلبان به روحانی تا حدی هست که شکست روحانی شکست آنها هم باشد اما به نظر می‌رسد این چهره‌ها در جریان حرکت اصلی ستاد اصلاحات به سمت جدایی از روحانی نیستند.

تحلیلگران معتقدند ستاد اصلاح‌طلبان ضمن تأکید بر اینکه روحانی نامزد رسمی آنها نیست، هیچ قصدی برای حضور رسمی و معرفی نامزد رسمی در انتخابات ریاست جمهوری ندارد و تمرکز خود را معطوف به انتخابات شورای شهر کرده است.

وقتی اموات به کمک نامزد انتخابات می‌آیند!

یک کاندیدای ریاست‌جمهوری نام ورزشکاران فوت شده را هم در لیست حامیان خود قرار داد.

این اقدام کاندیدای اصلاح‌طلب دستآویز کاریکاتوریست‌ها و باعث خنده‌ی کاربران فضای مجازی شد.

در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مطالبی تحت عنوان؛ «نام ورزشکاران فوت شده در لیست حامیان انتخاباتی یک کاندیدای ریاست جمهوری» منتشر شده و سوژه کارتون امروز خبر ورزشی هم بود.

دوپینگ دولت در همدان!

سفر انتخاباتی روحانی به همدان و افتتاح‌راه‌آهن این شهر با حاشیه‌های جالبی همراه بود که سایت مغرب به برخی از آنها اشاره کرد.

این سایت نوشت: رپرتاژ خبری ویژه صداوسیمای همدان برای یک کاندیداهای انتخابات

درحالیکه روحانی باهواپیما واردهمدان شد، صدا وسیمای همدان دراخبار شبانگاهی با اعلام خبرافتتاح راه آهن گفت اولین مسافر قطار همدان رئیس‌جمهور بود!

مغرب همپنین تیتر زد: افتتاح پوچ!

وزیر راه وشهرسازی گفت: راه‌آهن تهران ـ همدان که امروز افتتاح شد، ۲ ماه دیگر آماده تردد می‌شود!

باید گفت؛ در واقع روحانی راه‌آهنی را امروز در همدان افتتاح کرد که هنوز آماده بهره‌برداری نشده است!

این سایت با نقل قول علیرضا زاکانی در واکنش به تندروی روحانی در همدان نوشت: ادعای مضحک و تکراری دیوارکشی پیاده رو بر مردم اثر نخواهد کرد، اما دیوارکشی اقتصاد برایشان ملموس است؛ آن سو دولت کاسب و این سو سفره خالی

مغرب در مطلب دیگری نوشت: روحانی با تغییر ادبیات خود تلاش دارد از پاسخگویی به مردم در مقابل عملکرد ۴ ساله‌اش فرارکند، بنابراین از رفتارهای ساختارشکنانه هواداران خود و تنش و درگیری در مراسم‌ها استقبال می‌کند.

از این به بعد باید شاهد رفتارهای تند مزاجانه روحانی و همچنین درگیری‌های ساختگی بیشتری باشیم.

 

منبع: شفاف

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.