Take a fresh look at your lifestyle.

بازاریابی محتوا و آژانس‌های بازاریابی : پیش‌بینی ها ، روندها و چالش های پیش‌رو

بازاریابی محتوا و آژانس‌های بازاریابی : پیش‌بینی ها ، روندها و چالش های پیش‌رو

 

بر اساس نظرسنجی اخیر شرکت CopyPress از ۳۰۰ آژانس حرفه‌‌ای بازاریابی که برای سازمان‌ها و برندهای معتبر فعالیت می‌کنند، حدود ۸۴ درصد آنها انتظار دارند که محتوا در طول زمان برای مشتریان مهم‌تر خواهد شد.

بیش از نیمی(۵۸ درصد) از پاسخ‌دهندگان که در آژانس‌های بازاریابی مشغول به کار هستنند معتقدند مشریانشان چیزی راجع به بازاریابی محتوا نمی‌دانند و تنها ۵ درصد مشتریان در مورد این موضوع از آگاهی بالایی برخوردار هستند.

 

agencies-copypress-020217

حدود ۸۲% بازاریابان آژانس‌های تبلیغاتی می‌گویند که به طور متوسط در ماه ۱ تا ۱۰ محتوا برای مشتریان ایجاد می‌کنند.
براساس آمار، محتوای ایجاد شده حدود ۹۲ درصد این آژانس‌ها برای مشتریان، پست برای بلاگ است. بعد از آن کپی وب محبوترین نوع محتواست و حدود ۷۰ درصد آژانس‌های تبلیغاتی برای مشتریان چنین کاری انجام می‌دهند.
رسانه‌های تعاملی و فیلم سازی ۴۵ درصد، اینفوگرافیک ۳۰ درصد و خلق تصاویر ۱۶ درصد به ترتیب در جایگاه های بعدی محتوا قرار می‌گیرند.

 

content-bcopypress-020217

۳۳ درصد آژانس‌های بازاریابی اذعان می‌کنند بزرگترین چالش بازاریابی محتوا فهم نیازهای مشتری و انطباق آن با محتوای تولیدی است. ۱۵ درصد این آژانس‌ها تلاش می‌کنند در محتوا نمونه‌ای از تولید کالا یا ارائه‌ی خدمات خود را نشان دهند.

challenges-bcopypress-020217

 

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.