Take a fresh look at your lifestyle.

ضرورت آگاهی درباره بازاریابی حرفه‌ای

ممکن است مدیرعامل، مدیرفروش یا کارمند یک سازمان و شرکت بزرگ یا کوچک باشید که اتفاقا به فکر طراحی یک بازار حرفه ای و کارآمد برای دستیابی به سود بیشتر و توسعه فعالیت های خود باشید.

گمان می کنید چند درصد فعالان در حوزه مدیریت یک کسب و کار همانند شما فکر می کنند و معتقد هستند که با تمام تجربیاتی که دارند، نیازمند کسب آگاهی و مهارت بیشتر برای بهبود عملکرد خود هستند؟ پاسخ این سوال نزد شما باشد و ما درباره آن قضاوتی نمی کنیم.

خبر نوید بخش این که تقریبا در ۹ ماه گذشته، ۱۰۴ نفر با حضور در دوره‌های آموزشی مارکتینگ پلن (marketing plan)  استاد مسعود محمدی – مشاور و استراتژیست بازاریابی، سطح دانش و آگاهی خود را افزایش دادند و با انجام تمرینات عملی در طول دوره موفق شدند تا نقاط قوت و ضعف کسب و کار خود را شناسایی و با مشاوره های محمدی برای رفع آنها اقدام کردند.

نهمین دوره آموزش مارکتینگ پلن روز پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۶ به پایان رسید و امیدواریم شما جزو افرادی باشید که با حضور در دوره دهم و یازدهم کسب و کار خود را بهتر و موثرتر در مسیر موفقیت هدایت کنید.”یاد بگیر، انجام بده، موفق شو”

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.