Take a fresh look at your lifestyle.

اینفوگرافیک تاریخچه بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا – نویسنده : رامین جابری – ۴ اسفند ۱۳۹۵

در دوران بازاریابی سنتی، شاهد این بودیم که محتوا برای تمرکز روی برندینگ کسب‌وکارها مورد استفاده قرار می‌گرفت تا در نهایت حسن شهرت برای آنها ایجاد شود. در آن زمان اینترنتی نبود که وب‌سایت وجود داشته باشد و محتواها عموما در نشریات و مجلات چاپی منتشر می‌شدند. در سال ۱۹۹۶ بود که برای اولین بار عبارت بازاریابی محتوا توسط جان اف.اُپّدال (John F.Oppedahl) مطرح شد.
کمپانی رِدبول (Red Bull) از کمپانی‌هایی است که با یک رویکرد موثر توانست از بازاریابی محتوا بهره ببرد و آنقدر برایش سودآور بود که تصمیم گرفت مجله خودش که The Red Bulletin نام دارد را تاسیس کند و در راستای انتشار محتوای تولیدی خود، از آن بهره ببرد. کسب‌وکارهای بسیاری هستند که رشد چشمگیر خود را مدیون بازاریابی محتوا هستند؛ از میان آنها می‌توانیم به یوتیوب (YouTube)، یِلپ (Yelp)، لینکداین (LinkedIn)، تامبلر (Tumblr) و پینترست (Pinterest) اشاره کنیم که هر کدام از این شرکت‌ها توانستند به موفقیت دست یابند و در زمینه مختص به خود مطرح شوند.

در ادامه یک اینفوگرافیک آورده‌ایم که توسط تیم کانگرو تهیه شده و در آن به صورت کامل روی تاریخچه ابن شیوه بازاریابی تمرکز شده:

 

بازاریابی محتوا

برچسب ها : اینفوگرافیک, بازاریابی محتوا

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید…

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

نوشته قبلی esfand-events نوشته بعدی multiple-posts

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.