انتشار بيشترين عبارت هاي جستجو شده گوگل در سال 2014 / اهميت دانستن عبارات جستو شده در حوزه تبليغات
از آنجا كه ممر اصلي درآمدي گوگل وابسته به تبليغات است، در نتيجه هيچ جاي تعجبي نيست كه گوگل با انتشار يك چنين گزارشهايي و نيز طراحي و تدوين ابزار Google Trends توجهات كاربران و اصحاب كسب و كار را به خود جلب كند. وجود يك چنين گزارشهايي كمك بسياري به شركتها و بنگاههاي تجاري و اقتصادي ميكند تا به درستي بازار هدف خود را براي تبليغات شناسايي كرده و روي آنها سرمايهگذاري كنند .
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
Prr.ir | کاوشگران روابط عمومی
نظرات بسته شده است.