آیا ورزشگاه رئال مادرید به ورزشگاه مایکروسافت تغییر نام میدهد؟
یک روزنامه اسپانیایی گزارش داده که بیل گیتس در حال مذاکره با باشگاه رئال مادرید است تا یک قرارداد همکاری با این مجموعه که در حال حاضر با ارزشترین باشگاه ورزشی دنیا است، منعقد کند. بیل گیتس در تلاش است تا نام استادیوم سنتیاگو برنابئو را به استادیوم مایکروسافت تغییر دهد.
به گزارش شارا، ارزش این معامله حدود ۱۰ میلیون دلار در سال برآورد شده است. در حال حاضر باشگاه رئال مادرید در حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارزش دارد و به عنوان با ارزشترین باشگاه ورزشی دنیا از آن یاد میشود.
ورزشگاه برنابئو در سال ۱۹۴۷ افتتاح شد و با گسترشی که در سال ۲۰۱۱ یافت اکنون میتواند ۸۵۴۵۴ تماشاگر را در خود جای دهد. این ورزشگاه به پاس زحمات رئیس افسانهای قوهای سپید، به نام وی مزین شده است. هرچند فروش نام استادیوم، اقدام تبلیغاتی جدیدی است، اما باشگاههای بزرگ فوتبال همچون آرسنال، منچستر سیتی، بایرن مونیخ همگی با کمپانیهای بزرگ قراردادهایی را منعقد نمودهاند. از سوی دیگر نیز شرکتهای بزرگ فعال در حوزه فناوی همچون AT&T یا یاهو نیز با باشگاههای ورزشی وارد تعامل شدهاند. اما این تعامل در قالبهای تبلیغاتی بوده نه تغییر نام استادیوم.
این اطلاعات فعلا در حد شایعه هستند و هیچ کدام از دو طرف، آن را تایید یا تکذیب نکردهاند؛ اما دور از ذهن نیست اگر مایکروسافت بخواهد ارتباط نزدیکی را با باشگاه ورزشی معتبری مثل رئال مادرید برقرار کند.
به نظر میرسد این پیشنهادها در راستای طرح گسترش ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که توسط رئیس فعلی باشگاه رئال مادرید یعنی فلورنتینو پرس پیگیری میشود، به باشگاه رئال مادرید ارائه شده است. این طرح که در سال ۲۰۱۶ کلید خواهد خورد، چهرهای حرفهایتر و تعاملیتر را برای این ورزشگاه به ارمغان خواهد آورد.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
بازاریابی 24
نظرات بسته شده است.