Take a fresh look at your lifestyle.

معیار بزرگی شرکت های تبلیغاتی چیست؟

0


معیار بزرگی شرکت های تبلیغاتی چیست؟

این روزها با آمدن شرکت ها و کانون های تبلیغاتی متعدد، بسیاری از مشتریان و صاحبین برند دچار سردرگمی میشوند که کدام کانون یا شرکت های تبلیغاتی کارایی بهتری دارند و یا کدامیک بزرگتر هستند. در واقع سازمان یا نهادی بر ارزیابی این گونه شرکتها از نظر میزان بزرگی بطور دقیق وجود ندارد که بتواند تخمین مناسبی بزند. از این روی مجله محیطی دات کام در این مقاله مهم ترین پارامترها و مشخصه های یک شرکت تبلیغاتی بزرگ را معرفی میکند.

بزرگ بودن خانواده شرکت تبلیغاتی

خانواده یعنی همان مشتریان و استفاده کنندگان از خدمات شرکت تبلیغاتی می باشد و البته به مشتریانی وفاداری اطلاق می شود که به طور مداوم همکاری دارند و نه مشتریان زیادی که مقطعی از خدمات استفاده کنند و بعد از یک دوره کوتاه به دلایل مختلف همکاری با مجموعه را از سر دلخوری ترک نمایند.

برخی گمان می کنند از لحاظ تعداد مشتری وارد شده به سیستم می توانند ادعا کنن بزرگترین هستند اما بزرگترین لایق شرکتی است که مشتریانش با او بزرگ می شوند و رشد می کنند و نام آنها در ذهن مخاطبین برای همیشه یا مدت زمان زیادی نقش می بندد و وفادار می مانند و هر روز هم بیش از پیش به تعداد این دست مشتریان راضی اضافه خواهد شد.

نکته مهم این می باشد که به جز اجرای تبلیغات، داشتن کیفیت خدمات و کیفیت در نحوه اجرای خلاقانه آگهی و جانمایی مناسب تابلو های تبلیغاتی در جذب مشتری وفادار و وفاداری مشتری تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت و این مشتریان هستند که در آینده باعث توسعه نام و اعتبار شرکت خواهند شد.

سابقه فعالیت و تعداد پرسنل

درنظر گرفتن پیشینه شغلی نشان دهنده میزان تجربه و مدت زمان قابل ملاحضه ای است که یک شرکت تبلیغاتی برای پیشرفت ها و شکست ها پشت سر گذرانده است و در حقیقت سابقه فعالیت شرکت، میزان بهره‌ وری و خصوصیات و اولویت‌های مدیر آن شرکت است که توسط مشتریان مورد ارزیابی قرار میگیرد و در واقع میزان سابقه کاری و عملکرد در تجربه و بزرگی شرکت و یا کانون های تبلیغاتی نقش بسزایی دارد.

از طرفی تعداد پرسنل بالا گویای فعالیت و حجم کاری بالاست که توان خروجی این شرکت را معرفی می نماید و همچنین تعداد پرسنل زیاد نشان دهنده اینست که این شرکت از پایه و سیستم داخلی نظم و هماهنگی خاصی دارد که در ارائه خدمات و پیگیری ها می تواند بطور موفق تری عمل نماید.

جایگاه و شیوه ی تبلیغاتی بزرگ

شرکت مدعی بزرگی در این عرصه باید جایگاه و شیوه ی تبلیغاتی بزرگ هم داشته باشد و بعبارتی بزرگی تنها در گفتن نیست منش، رفتار، فکر، ایده ی بازرگانی، شیوه ی طراحی و مدل خودنمایی هم باید بزرگ گونه و توام با فکر باشد. همجنین توان مالی و میزان نفوذ شرکت در بازار، می تواند در ارزیابی شرکت، موثر واقع گردد. و در حقیقت توان مالی بالا یک شرکت، نشان دهنده بزرگی شرکت است.

حجم معاملات سالانه

موفقیت در این رشته شاید حتی بیش از تخصص نیازمند بودجه مالی خوب برای سرمایه گذاری و در نتیجه بازدهی مالی مطلوب بطور سالیانه است شرکتی که گردش مالی چندانی در طول سال نداشته باشد، به هیچ عنوان جزء شرکت های بزرگ محسوب نمیشود.

از این رو گردش مالی بالا در سال یکی از پارامتر های است که نشان می دهد این شرکت تبلیغاتی در حرفه خود تا چه حد موفق عمل کرده و با مشتریان خود چه میزان قرارداد بسته است.

تعداد و میزان فضاهای تبلیغاتی در اختیار

عموما اکثر برندها، متقاضی فضاهای تبلیغاتی متناسب با طرح برند و سطح ارتباط مردم با نوع کالا یا محصول هستند. از این روی، داشتن اطلاعات کافی در مرحله اول و ارائه مشاوره دقیق در مورد فضاهای تبلیغاتی مناسب بسیار حائز اهمیت است و در مرحله دوم تعداد و میزان فضاهای تبلیغاتی در اختیار می تواند بطور قابل ملاحضه ای مشتریان را در انتخاب مجری تبلیغاتی با نفوذ مصمم نماید.

همچنین ذکر این نکته خالی از لطف نیست که، در نهایت چیزی که مهم است، استفاده از این فضاهای تبلیغاتی و اجاره دادن آن است. به عبارت دیگر داشتن یک بیلبورد که برروی آن آگهی اکران شده است، بهتر است از صد بیلبورد خالی و بدون مشتری.

به نظر شما چه عوامل دیگری در تعیین میزان بزرگی یک شرکت تبلیغاتی میتواند موثر باشد. لطفا نظر و تجربیات خود را در این زمینه به اشتراک بگذارید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ