Take a fresh look at your lifestyle.

نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های وابسته به شهرداری بندرعباس

0


رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با توجه به پیشرفت ارتباطات الکترونیکی، ارتباط‌گیری روابط عمومی‌ها بسیار مهم و ضروری است.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از برنا در هرمزگان، پرویز سالاری در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های وابسته به شهرداری بندرعباس اظهار کرد: مجموعه روابط عمومی شهرداری‌ها باید نسبت به دانستنی‌های روز این حوزه آگاهی داشته و دانش تخصصی خود را افزایش دهند .

وی افزود: ایجاد ارتباط نزدیک با شهروندان باید مورد توجه روابط‌عمومی‌ها قرار بگیرد، به نحوی که بتواند خدمات و اقدامات شهرداری را به شهروندان اطلاع‌رسانی کند .

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به پیشرفت‌های جهانی در حوزه‌های مختلف فناوری و تکنولوژی و همچنین افزایش ابزارهای ارتباطات جمعی و اجتماعی، گفت: با توجه به پیشرفت ارتباطات الکترونیکی، ارتباط‌گیری روابط عمومی‌ها بسیار مهم و ضروری است .

سالاری خاطرنشان کرد: اینترنت و ارتباطات از طریق شبکه‌های اجتماعی در تمام دستگاه‌ها و به‌ ویژه شهرداری‌ها تا میزان قابل توجهی اهمیت پیدا کرده است، زیرا این شیوه می‌تواند پل ارتباطی بسیار خوبی میان سازمان مربوطه با جامعه باشد .

وی با بیان اینکه برقرای ارتباط یک بینش فرهنگی است، گفت: مجموعه روابط عمومی باید با فراگیری مهارت‌های کلامی و غیر کلامی ارتباط مؤثری را با شهروندان و پرسنل شهرداری برقرار کند .

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه نقدها را باید به عنوان یک فرصت دانست، گفت: محله محور بودن، یکی از شعارها و اهداف شورای چهارم بندرعباس بوده و اکنون می‌توان گفت که این هدف محقق شده است .

سالاری با اشاره به این که روابط عمومی ها باید اخبار را شفاف، گویا، و بدون هیچ گونه ابهام به دست مردم برسانند، بیان کرد: شعار همیشگی روابط عمومی‌ها، صراحت، صداقت و شفافیت است و اگر با سرعت عمل در پاسخگویی نیز همراه باشد، آینده‌ای درخشان پیش روی روابط عمومی‌ها خواهد بود .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ