Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات خلاقانه و نیرومند غذای کودک NIDO

0


تبلیغات خلاقانه و نیرومند غذای کودک NIDO

غذا خوردن، برای کودک یک تجربه لذت بخش است و راهی است که به وسیله آن دنیای اطراف را می‌ شناسد و با دوستانش ارتباط برقرار می‌کند و اگر این غذا حاوی ویتامین های مغذی باشد می تواند به رشد سریع کودک کمک نماید.
شرکت مشهور نستله تولید کننده غذاهای کودک است که برای معرفی محصول جدید خود که طعمی از عسل و شیر دارد تبلیغات محیطی خلاقانه ای را در یک پارک به نمایش گذاشته است.

نستله به منظور نشان دادن اثر غذای کودک NIDO در طی یک اقدام هوشمندانه پوستری از یک پسر بچه را در ویترین شیشه ای که بالای آن مجسمه قرار دارد طراحی نموده است و به گونه ای غذای کودک NIDO این بچه را قوی و نیرومند ساخته که توانسته با دو دست خود مجسمه را حفظ نماید.

غذای کودک NIDO مدعی است که این خوراک سرشار از ویتامین ها و موادمعدنی دارای طعم خوشمزه عسل است که می تواند کودکان را نیرومند کند.
بدیهی است که یک کودک نمی تواند چنین مجسمه ای را بلند کند اما نمای زیبا و خلاقانه این تبلیغات محیطی و توجه کودکان و والدین آنها می تواند باعث فروش هر چه بیشتر غذای کودک NIDO شود و به این طریق اثر گذاری شیوه تبلیغات خود را اثبات می نماید.

آژانس تبلیغاتی: Octante, بوینس آیرس، آرژانتین
کارگردانان خلاقیت: Emiliano Cortez, Martín De Pasquale
مدیر هنری: Emiliano Cortez
کپی رایتر: Martín De Pasquale
عکاس: Andrés Nogueira
انتشار: ۲۰۱۱ آوریل

اهمیت و ضرورت تغذیه مناسب در کودکان

تغذیه یکی از مهمترین عوامل چالشی در تکامل کودکان محسوب می شود. ویتامین ها و املاح معدنی در رشد و تکامل کودک از نظر فیزیکی و ذهنی نقش خطیری ایفا می کنند. بعنوان مثال ویتامین C بعنوان یک آنتی اکسیدان در جلوگیری از بدخیمی های خونی در کودکان نقش حمایتی داشته و علاوه بر این در ترمیم و بهبودی زخم ها ، جلوگیری از ابتلا به عفونت های تنفسی نظیر سرماخوردگی و عفونت های گوارشی مانند گاستروانتریت نقش اساسی ایفا می کند. همچنین ویتامین A در سلامت پوست ، قدرت بینایی و تقویت سیستم ایمنی کودکان بسیار ارزشمند است. ویتامین های گروهB از جمله ویتامین های B1 ، B2 ، B6 ، B12 و اسید فولیک و نیاسین وبیوتین در تشکیل گلبولهای قرمز ( خونسازی ) و تولید انرژی نقش مهمی ایفا می کنند. ویتامین D بعنوان یک فاکتور مهم و تعیین کننده در رشد استخوان ها و دندان ها عمل کرده و در نهایت ویتامین E در خونسازی و سلامت ریه ها در کودکان موثر بوده و اثرات ضد سرطانی هم دارد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ