Take a fresh look at your lifestyle.

مناقصه طراحی و احداث پل هوایی عابر پیاده در شهر مهاباد

0


مناقصه طراحی و احداث پل هوایی عابر پیاده در شهر مهاباد

شرح آگهی

دعوت به ارزیابی فنی بازرگانی فراخوان عمومی (مرحله اول)
شهرداری مهاباد در نظر دارد نسبت به ارزیابی (فنی و بازرگانی) شرکت های واجد شرایط و رتبه دارو صلاحیت دار در رشته مورد نظر جهت دعوت به مناقصه به شرح ذیل اقدام می نماید.
۱-موضوع مناقصه: طراحی و احداث پل هوایی عابر پیاده در شهر ستان مهاباد با هدف نیل به ایده ها و تفکرات و طرحهای خلاقانه در عرصه معماری و شهرسازی و توجه به معیارهای زیباشناسانه، فضاها و المانها و احجام و رنگ و فرم، مصالح بکاررفته در فونداسیون و در نظر گرفتن کاربریهای تعریف شده برابر طرح مصوب و استفاده بهینه از امکانات موجود.
۲-محل دریافت اسناد ارزیابی کیفی:
۲-۱-زمان فروش اسناد مناقصه: از تاریخ ۹۵٫۷٫۲۸ لغایت ۹۵٫۸٫۶ با در دست داشتن معرفی نامه کتبی جهت دریافت اسناد ارزیابی به نشانی : مهاباد – شهرداری مهاباد – و امور قراردادها واحد عمران- واقع در چهارراه شیخ بابا، مراجعه نمایند.
۲-۲-تحویل اسناد و مدارک به حراست شهرداری تا آخر وقت اداری روز شنبه مورخ ۹۵٫۸٫۸
۳- شرکت های مربوط می بایستی دارای تخصص کافی و لازم در زمینه موضوع مناقصه داشته و دارای گواهی صلاحیت انجام کار را از مراجع ذیصلاح قانونی کسب کرده و تجربه کاری – توانایی مالی – و ارائه گواهی ثبت نام ارزش افزوده و مقررات حاکم بر شرایط عمومی و خصوصی پیمان – ارائه و رعایت استانداردهای قانونی و ارائه مجوزات مربوط به استاندارد سازی پلهای مذکور و آیین نامه مالی و معاملات شهرداری ها جهت شرکت در ارزیابی الزامی است.
مضافا پیماکارانی که دارای حداقل ۵ سال سابقه کار مستمر با ادارات دولتی و شرکت های خصوصی ، داشتن رزومه کاری و رضایت نامه کتبی از کارفرمایان قبلی و طرحهای بدیع و خلاقانه با استانداردهای قانونی و اجرایی کارهای مشابه می باشند و مجوزات قانونی از ارائه استاندارد و گردش حساب مالی مستمرد دراولیت خواهند بود.
۴-پس از ارزیابی کیفی از پیمانکاران واجد شرایط و دارای صلاحیت که حداقل امتیاز لازم را کسب نموده باشند جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت به عمل خواهد آمد.
۵- واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب ۹۹۹۹۹/۶۰ نزد بانک سپه به حساب شهرداری مهاباد واریز و به واحد امور قراردادها مستقر در حوزه عمران شهرداری جهت دریافت اسناد و مدارک مراجعه نمایند.
۶- رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولتی در رعایت مقررات و بخشنامه های شهرداری و مقررات و نظام وظریفه عمومی و عدم هر گونه سوء پیشینه کیفری جهت شرکت در مناقصه الزامی است.
۷- ارائه کپی برابر اصل کل مدارک مربوط به اسناد مناقصه و گواهی امضاء دفتر خانه رسمی صاحبان امضاء الزامی است.
۸- کلیه پرداختی های مالی به پیمانکار برنده مناقصه به صورت ملک معوض ( تحویل مغازه های مجتمع تجاری نگین غرب شهرداری در راستای پرداخت نقدی و امورات مالی به پیمانکار مسئولیتی حقوقی و مالی و قانونی ندارد.
آدرس: آذربایجان غربی – مهاباد – خیابان امام خمینی (ره) چهارراه شیخ بابا – امور قراردادهای حوزه معاونت عمران تلفن: ۲۲۳۴۱۴۲-۰۴۴۴
شهرداری مهاباد
آدرس و تلفن :آذربایجان غربی, آذربایجان غربی, مهاباد، خیابان امام خمینی (ره)، چهار راه شیخ بابا، امور قراردادهای حوزه معاونت عمران تلفن: ۴۲۲۳۴۱۴۲-۰۴۴

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ