Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات انتخاباتی هیلاری کلینتون و ترامپ از سر گرفته شد

0


تبلیغات انتخاباتی هیلاری کلینتون و ترامپ از سر گرفته شد

به گزارشخبرگزاری محیطی به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون، نامزدهای دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یک شب پس از حضور در یک مراسم شام خیریه کاتولیک های شهر نیویورک به فعالیت های معمول خود در کارزار انتخاباتی بازگشتند.

خبرنگار شبکه الجزیره انگلیسی در گزارشی از شهر جانستون در ایالت اوکلاهما که ترامپ در آن گردهمایی انتخاباتی برگزار کرد گفت نامزد جمهوریخواه در این گردهمایی نیز همان ترامپ همیشگی بود که با سخنانش به طرفداران خود شور و هیجان می داد و همان چیزهایی را می گفت که آنها دوست داشتند بشنوند. ترامپ بار دیگر گفت در انتخابات تقلب خواهد شد، هیلاری کلینتون فاسد است، و رسانه ها تمایلی به پوشش دادن اخبار کارزار انتخاباتی وی ندارند. ترامپ در عین حال نگفت که آیا نتیجه انتخابات را خواهد پذیرفت یا خیر. این همان مسئله ای است که از زمان مناظره آخر وی با هیلاری کلینتون در لاس وگاس وی را رها نکرده است. آنچه ترامپ در گردهمایی انتخاباتی خود در جانستون گفت تاکید دوباره بر این بود که رای دهندگان طرفدارش در روز هشتم نوامبر که انتخابات برگزار می شود، با دوستان و آشنایان خود تماس بگیرند و اطمینان حاصل کنند که همگی در پای صندوق های رای حاضر می شوند.
اینجا یکی از مناطق امن برای ترامپ است. این منطقه به احتمال قریب به یقین به وی رای خواهد داد. اما ترامپ برای متقاعد کردن دیگران به منظور رای دادن به وی و تضمین پیروزی او باید بیشتر تلاش کند.
خبرنگار دیگر الجزیره انگلیسی در شهر کلیولند در ایالت اوهایو نیز درباره کارزار انتخاباتی هیلاری کلینتون در این شهر گفت اوهایو ایالتی بسیار مهم در تعیین سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست. از سال ۱۹۶۰ هیچ کدام از نامزدهای دو حزب اصلی وارد کاخ سفید نشده است، مگر اینکه در این ایالت پیروز شده باشد. اما انتخابات امسال چنان آشفته است که تیم کارزار انتخاباتی هیلاری کلینتون معتقد است در ایالت های دیگر آمریکا چنان عملکرد خوبی داشته است که حتی با شکست احتمالی در اوهایو نیز امکان راهیابی نامزد آنها به کاخ سفید وجود دارد. نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد ترامپ و هیلاری کلینتون فعلا در این ایالت برابر هستند. ترامپ نشان داده است که قصد دارد در این ایالت سخت بجنگد. وی شنبه شب در کلیولند یک گردهمایی انتخاباتی بزرگ خواهد داشت.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ