Take a fresh look at your lifestyle.

دوره تخصصی طراحی ایرانی در مجتمع آموزشی بن ژیوار

0

هلنا دهری، مدیر و موسس مجتمع آموزشی بن ژیوار گفت: دوره آموزشی طراحی ایرانی با محوریت آموزش کاربردی و رشد مهارتی در کنار آموزش نظری در جهت ارتقای سطح مهارتی طراحان، برای نخستین بار در کشور در مجتمع آموزشی بن زیوار پایه گذاری شده است. هدف از برگزاری این دوره ارتقای توان طراحان مستعد و توانمند در تمامی حوزه های نظری و عملی است.

بر این اساس برنامه درسی جامع «طراحی ایرانی» زیر نظر اساتید مجرب و طراحان خبره ایرانی تدوین شده است. این برنامه به گونه ای توسعه یافته که تمامی زیرشاخه های طراحی اعم از طراحی صنعتی، طراحی داخلی، معماری، طراحی گرافیک، طراحی زیورآلات و سایرحوزه های مرتبط را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی همچنین در بیان چشم انداز مجتمع آموزشی بن ژیوار در دوره «طراحی ایرانی» افزود: بر این باور هستیم که گنجینه هنر وتمدن ایران زمین به قدری با ارزش و گسترده است که می تواند در اختیار جامعه جهانی قرار گیرد و از این طریق انتقال دهنده فرهنگ و زیبایی شناسی و موجب کارآفرینی و تولید ثروت باشد.

مدیر و موسس بن ژیوار سر فصل های دوره «طراحی ایرانی» را چنین برشمرد:

۱- مبانی نظری طراحی ایرانی

۲- بوم شناسی و کهن الگوها

۳- سبک شناسی طراحی ایرانی

۴- خانه و باغ ایرانی

۵- شیوه زندگی در طراحی ایرانی

۶- اصول طراحی ایرانی

۷- منش طراحانه و اخلاق حرفه ای

۸- مدیریت طراحی وبرندینگ

شایان ذکر است این دوره در روز پنجشنبه ۱۵ مهرماه در سالن همایش بن ژیوار رونمایی و سپس ثبت نام و آموزش دوره «طراحی ایرانی» به طور رسمی آغاز خواهد شد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ