Take a fresh look at your lifestyle.

دوره آموزش خبرنگاری ویژه مسؤولان روابط‌عمومی ورامین برگزار شد

0


دومین روز دوره آموزش خبرنگاری ویژه مسؤولان روابط‌عمومی‌های ادارات شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از فارس،دومین روز دوره آموزش خبرنگاری ویژه مسؤولان روابط‌عمومی‌های ادارات شهرستان ورامین برگزار شد .

رئیس اداره آموزش و روابط‌عمومی شهرداری ورامین در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: دومین روز دوره آموزش خبرنگاری با حضور مدرسان و فعالان مطرح عرصه خبر منطقه حسن عبدالملکی و غلامرضا فرجیان و همچنین مسؤولان روابط‌عمومی ادارات شهرستان ورامین در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ورامین برگزار شد .

محسن ممیزی گفت: در این دوره آموزشی که به همت اداره آموزش و روابط‌عمومی شهرداری و فرمانداری ورامین برگزار می‌شود، بخش پایانی قانون مطبوعات و اصول خبرنگاری تدریس شد .

وی ادامه داد: فراگیران این دوره، در ارتباط با راهکارهای انعکاس شایسته‌تر اخبار و رویدادهای شهرستان به مردم شهیدپرور دیار ۱۵ خرداد به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند

رئیس اداره آموزش و روابط‌عمومی شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: این دوره با هدف آشنایی مسؤولان روابط‌عمومی‌های شهرستان با فن خبرنگاری به جهت پوشش خبری مناسب رویدادهای مختلف منطقه برگزار شده و امیدواریم با تخصصی شدن و فراگیرتر شدن حوزه خبرنگاری شاهد پویایی عرصه خدمتگذاری به شهروندان عزیز باشیم .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ