Take a fresh look at your lifestyle.

افراد چگونه از تلفن همراه استفاده می کنند؟ + اینفوگرافیک

0

چند سالی است که کسب‌و کار، تفریحات و خیلی از جوانب زندگی ما تحت تأثیر تلفن همراه هوشمند قرار گرفته است. با توجه به آمار منتشر شده در TopRankBlog این وابستگی به موبایل‌های هوشمند به حدی زیاد شده است که ۶۸ کاربران موبایل‌های هوشمند، در بازه زمانی پانزده دقیقه‌ای پس از بیداری موبایل خود را چک می‌کنند. همچنین به‌طور میانگین هر فرد موبایل خود را ۹ بار در هر یک ساعت چک می‌کند.

استفاده از اینترنت نیز از این تغییرات تاثیر زیادی پذیرفته است، به‌طوری که ترافیک اینترنت موبایل با سرعتی بیش از سرعت رشد اینترنت در حال افزایش است. در سال ۲۰۰۷ تعداد کاربران موبایل ۴۰۰ میلیون نفر و تعداد کاربران کامپیوترهای رومیزی نیز ۱.۱ میلیارد نفر بود، اما تخمین‌ها در سال ۲۰۱۶ ، بیانگر بیش از ۲ میلیارد کاربر موبایل هستند. این‌ یعنی رشد ۴۰۰ درصدی در کمتر از ۱۰ سال و پیش‌بینی می‌شود که در آینده‌ای نه چندان دور تمام رشد ترافیک اینترنت منحصر به ترافیک اینترنت موبایل باشد.

موج گرایش به موبایل‌های هوشمند در ایران نیز تقویت شده است و با توجه به تخمین‌های ارائه شده، تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند تا پایان سال ۹۴، به ۴۰ میلیون نفر رسیده است.
حال با تمام این اوصاف، بسیار جالب خواهد بود که بدانیم افراد از موبایل خود چه استفاده‌هایی می‌کنند. در اینفوگرافیک زیر فراوانی استفاده‌های مختلف افراد از موبایلشان، به تصویر کشیده شده است.
how-to-use-mobile

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ