Take a fresh look at your lifestyle.

تشکیل نخستین دوره حرفه ای MINI MBA دیجیتال مارکتینگ مجتمع آموزشی بن ژیوار

0

مجتمع آموزشی بن ژیوار با همکاری آژانس فست کلیک در نظر دارد از مهرماه سال جاری، دوره های حرفه ای و تخصصی دیجیتال مارکتینگ را با رویکردی مهارتی و کاربردی و براساس استانداردهای جهانی زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار کند.

هلنا دهری، موسس و مدیر مجتمع آموزشی بن ژیوار در این باره افزود: این مرکز در نظر دارد ضمن تدوین استانداردهای مربوط به این رشته و اخذ مجوزهای لازم از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور، دوره ای کاملا حرفه ای و کاربردی را که هدف از آن آموزش و تربیت کارشناسان و متخصصان خبره در حوزه دیجیتال مارکتینگ است، به طور منسجم و منظم از اوایل مهرماه سال جاری در محل این مجتمع برگزار کند.

وی افزود: اساتید برجسته کشور که دارای سوابق علمی و اجرایی سطح بالا در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستند، طی این دوره دانش و مهارت های حرفه ای این حوزه را در قالب یک دوره MINI MBA  به دانش پذیران ارائه خواهند کرد.

بابک بهبودی، مدیر علمی آکادمی کسب و کار بن ژیوار نیز با تاکید بر اینکه دوره MINI MBA دیجیتال مارکتینگ در مجتمع آموزشی بن ژیوار در پاسخ به نیاز روزافزون بازار کار کشور و سازمان ها و شرکت ها به در اختیار داشتن نیروهای حرفه ای و توانمند در این زمینه طراحی شده است، افزود: این دوره برای همه افراد می تواند مفید و کاربردی باشد و علاقه مندان برای حضور در این دوره نیاز به مدارک تحصیلی دانشگاهی ندارند.

همچنین ساختار این دوره به نحوی طراحی شده است که در آن دانش پذیران و اساتید به صورت تعاملی و با رویکردی عملیاتی، برنامه های آموزشی را اجرا کرده و در نهایت، فراگیری دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک مهارت ضروری و حرفه ای در قرن ۲۱، از اهداف کلیدی این دوره است.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ