Take a fresh look at your lifestyle.

اطلاع رسانی مناسب ازاقدامات دولت بر عهده رسانه هاوروابط عمومی ها است

0


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر اینکه قدرت دنیای پیچیده امروز در فضای رسانه ای و روابط عمومی قرار می گیرد که باید نهایت بهره را از آنها برد، گفت: اطلاع رسانی مناسب از اقدامات دولت بر عهده رسانه ها و روابط عمومی ها است.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از ایرنا، فتح اله حقیقی روز شنبه در جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز، افزود: اطلاع رسانی مناسب از برنامه های هفته دولت با توجه به در پیش بودن این فرصت مغتنم ضروری است .
وی ادامه داد: همچنین بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و خبره در خبرنویسی و اطلاع رسانی دو مولفه مهم در قدرت مانور روابط عمومی دستگاه ها به شمار می رود .
حقیقی گفت: اقدامات دولت باید در هفته پیش رو به نحو موثری از سوی روابط عمومی دستگاه های اجرایی انعکاس و اطلاع رسانی شود تا هرچه بیشتر مردم از آن مطلع شوند .
رئیس شورای اطلاع رسانی استان در ادامه از تشکیل اتاق فکر رسانه و روابط عمومی استان خبر داد و افزود: در این اتاق فکر از صاحبنظران خبره به منظور پویایی هر چه بیشتر روابط عمومی ها بهره مند خواهیم شد .
وی خاطرنشان کرد:در هفته دولت تمام دستگاه ها باید اطلاع رسانی مناسبی از روند خدمات دولت داشته باشند که البته بعد از پایان این هفته نیز روابط عمومی ها موفق معرفی و تجلیل می شوند .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ