۱۰ نقلقول اثربخش درباره Inbound Marketing
همه ما کم و بیش با Inbound Marketing یا اصطلاحا همان بازاریابی درونگرا آشنایی داریم. همان طور که از ترجمه لفظی این عبارت مشخص است، به واسطه این شیوههای بازاریابی میتوانیم بازدیدکنندگان آنلاین را به وبسایت خود وارد کنیم و در حقیقت راهی ایجاد کنیم که به درون ما نفوذ کنند.
در ادامه به چند نقل قول میپردازیم که به این زمینه مربوط هستند:
۱- “حین بازاریابی از آزمایش کردن و خلاق بودن اصلا نترسید.” – مایک وولپ – کارآفرین استارتاپی
۲- ” به آنها کیفیت را عرضه کنین، چون بهترین شیوه تبلیغات هست!” – میلتون هرشی – فعال در زمینه شیرینی فروشی
۳- “بازاریابی یک جادو به حساب نمیاد، بلکه بر اساس یک علم بوجود اومده.” – دَن زارلا – متخصص رسانههای اجتماعی
۴- “محتوای بیشتر یعنی اشتراک گذاری، تعامل، رد و بدل و صحبت بیشتر! به صورت خلاصه با افزایش میزان تولید محتوا، بازاریابی کلامی (Word of Mouth) صورت میگیرد.” – گری وینرچاک – کارآفرین
۵- “شما باید روی ایدههای جدید سرمایهگذاری کنید، نه قوانین جدید!” – دَن هیت – نویسنده در زمینه کسبوکار
۶- “بازاریابها باید قبل از فروش، به فکر روابط در فضای دیجیتال و افزایش میزان شهرت کسبوکارها باشن.” – کریس بورگان – مشاور بازاریابی
۷- “بازاریابی = فرآیندی برای آشنایی، علاقمند شدن و اعتماد کردن.” – جان جَنچ – مشاور در زمینه بازاریابی
۸- “محتوا، پادشاه است!” – بیل گیتس – مدیرعامل کمپانی مایکروسافت
۹- “محتوا برای داستانسرایی نیست، بلکه روشیست برای اینکه بهتر داستانسرایی کنیم.” اَن هندلی – متخصص تولید محتوا
۱۰- “تاثیرگذاری Inbound Marketing، خیلی بیشتر از بازاریابی سنتی هستش. – هاباسپات – کمپانی مشهور در زمینه Inbound Marketing
اول هفته بعد رو با نقلقولهایی درباره تبلیغات شروع کنید و امیدوارم که هفته خوبی رو پیش رو داشته باشین.
راستی، شما میتوانید نقلقول مورد علاقه خود را با ما به اشتراک بذارین.