شناخت بنیادین اصول برندشدن در "اصالت برند"
کتاب “اصالت برند” با موضوع تعریف کاربردی از انعطافپذیری در تجارت و طراحی، توسط انتشارات فرهنگسرای میردشتی چاپ و به بازار عرضه شد.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، این کتاب را سهراب وثوقی به رشته تحریر درآورده و محمد رزاقی آن را به فارسی برگردانده است.
در کتاب اصالت برند، موضوعاتی چون قرن بیست و یکم قرن اصالت، برندهای اصیل، اصالت از چشم مخاطبان و مفاهیم اصالت مورد بررسی قرار گرفتهاند. این کتاب بخش نخست از مجموعه آثار “ساخت، دلباختگی و برند” است.
در مقدمه مترجم آمده: این کتاب درباره راستی و صداقت در کسب و کار است و برای بیان تاثیر اصالت در تجارت، تصاویری از آن روی سکه برند را نیز به مخاطب خود نشان میدهد. این کتاب ارزشهای بنیادین نهفته در یک کسبوکار اصیل را با بیان نمونههایی از هر دو انتهای طیف اصیل-جعلی مورد تاکید قرار میدهد؛ ارزشهایی که هر برندی برای بقا باید به آنها پایبند باشد.
انتشارات فرهنگسرای میردشتی، ناشر تخصصی آثار هنری، کتاب اصالت برند را با کاغذ گلاسه و چاپ تمام رنگی، در ۱۵۱صفحه و با قیمت ۲۴هزار تومان به بازار فرستاده است.