Take a fresh look at your lifestyle.

Dolce & Gabbana خود را با فصل سفر تطبیق می‌دهد

0

برند ایتالیایی Dolce Gabbana در قالب مجموعه لباس‌های فصلی خود به مقاصد محبوب گردشگری در تابستان سفر می‌کند. این مجموعه وسایل سفر فقط در کشور‌هایی پر از گردشگر مثل اسپانیا و فرانسه در دسترس است.

این وسایل مبتنی بر مکان در جا‌های خاصی به فروش می‌رسند. Dolce Gabbana   برای سه شهر اروپایی که البته کن نیز جزو آنها است، یک روسری ابریشمی، کیف‌های دستی در سه اندازه مختلف و یک قاب گوشی هوشمند را تولید کرد. تصاویر چاپ شده روی آنها استفاده برند از رنگ‌های شاد و تصاویر روشن و آفتابی از هر مقصد گردشگری را نشان می‌دهد.

برای مثال، مجموعه لوازم سفر مخصوص شهر کن منقش به تفرجگاهی پر از درخت کنار دریا و لوازم سفر مخصوص شهر ماربلا اسپانیا منقش به سقف‌هایی با کاشی‌های قرمز و درختان نخل هستند. کلمات حک شده روی وسایل نیز دست‌نوشته‌ای از نام شهر و یک قلب را در بر می‌گیرند.

با تبلیغ در رسانه‌های اجتماعی، هر لینک مرتبط با یک مجموعه، فرد علاقه‌مند را به سوی وب‌سایت یکی از فروشگاه‌های Dolce Gabbana  هدایت می‌کند. تابستان گذشته، این برند مشتریان را از طریق یک مجموعه لباس و لوازم جانبی به سوی شهر پورتوفینو واقع در ایتالیا هدایت کرد.

مجموعه لوازم ۲۳ تکه‌ای Dolce Gabbana  با الهام از مناظر زیبای پورتوفینو، یک شهر ساحلی در منطقه لیگوریا واقع در شمال ایتالیا تولید شدند. Net-A-Porter  از این مجموعه به‌عنوان یک کمد تابستانی نام می‌برد. در این مجموعه لوازم، هر تکه با اصالتی از جنس Dolce Gabbana حاوی رنگ‌ها و تصاویری است که عصاره پورتوفینو را بیرون می‌کشد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ