Take a fresh look at your lifestyle.

نشست مدیران روابط عمومی و اصحاب رسانه بهارستان برگزار شد

0


نشست مدیران روابط عمومی و اصحاب خبر و رسانه شهرستان بهارستان برگزار شد.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، صبح امروز نخستین نشست مشترک رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان با مدیران روابط عمومی و اصحاب خبر و رسانه در هفته بزرگداشت روابط عمومی و ارتباطات با حضور عاشوروند مدیر روابط عمومی شورای اسلامی استان تهران، حسن مرادی رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر نسیم‌شهر در محل دفتر شورای اسلامی این شهر برگزار شد .

رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران با گرامیداشت هفته روابط عمومی اظهار کرد: این جلسه به منظور قدردانی از زحمات و تعامل مناسب مدیران روابط عمومی و خبرنگارانی است که در طول یکسال گذشته با شورای اسلامی شهرستان بهارستان همکاری مناسب داشته‌اند .

ابراهیم ابراهیمی موفقیت روابط عمومی‌ها را مرهون مطالعه و کسب دانش روز دانست و بیان کرد: روابط عمومی در عصر ارتباطات و اطلاعات، علم روز است و باید همزمان با پیشرفت علمی جامعه، اطلاعات خود را افزایش دهیم .

در این جلسه مدیر روابط عمومی شورای اسلامی استان تهران و رئیس شورای اسلامی نسیم‌شهر نیز سخنرانی کردند و پس از پایان تبادل نظر و پرسش و پاسخ خبرنگاران و مسؤولان، از اعضای حاضر در جلسه با اهدای لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد .

 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ