Take a fresh look at your lifestyle.

تجلیل از روابط عمومی‌های برتر هیئت‌های ورزشی شهرستان ورامین

0


به مناسبت فرارسیدن هفته روابط عمومی روابط عمومی هیئت‌های ورزشی برتر ورامین تجلیل شدند.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از  آریا از ورامین، به مناسبت فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی از روابط عمومی‌های برتر هیئت‌های ورزشی شهرستان ورامین تجلیل شد .
در این مراسم که در اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برگزار شد مجید بذرافشان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ضمن تبریک این ایام مبارک و هفته روابط عمومی گفت: خوشبختانه طی چند سال اخیر شاهد توجه بیشتر هیئت‌های ورزشی به بحث اطلاع‌رسانی بوده‌ایم که خود نشان از جایگاه روابط عمومی در جامعه فعلی دارد .
 
ایشان در ادامه گفت: روابط عمومی‌ها تابلو یک اداره هستند که باید بتوانند عملکرد اداره خود را به بهترین شکل به مردم اطلاع‌رسانی کنند و همان‌طور که عملکرد اداره خود را اطلاع‌رسانی می‌کنند باید بازخورد مردم را به اداره خود دریافت کنند و به اطلاع مدیران برسانند .
در ادامه این مراسم عبدالرضا خانی مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین پیرامون موضوعات نوع اطلاع‌رسانی بیان داشت: یکی از برنامه‌های مهم واحد روابط عمومی در سال ۹۵ آموزش افراد است تا بتوانیم شاهد بهبود عملکرد این عزیزان باشیم .
ایشان عنوان داشت: خوشبختانه تا روزهای آینده تارنمای اداره ورزش باقابلیت دسترسی برای تمامی هیئت‌های ورزشی راه‌اندازی می‌شود که امیدواریم هیئت‌های ورزشی بتوانند اخبار خود را مستقیم ارسال کنند .
در ادامه این مراسم از ۴ روابط عمومی هیئت‌های ورزشی تجلیل شد که به شرح ذیل است :
مجید میثمی هیئت والیبال، مریم غفوریان هیئت بانوان، فائزه محبی هیئت اتومبیلرانی و احمد فخاری هیئت کشتی شهرستان ورامین به‌عنوان روابط عمومی‌های برتر هیئت‌های ورزشی این شهرستان در سال ۹۴ معرفی شدند

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ