Take a fresh look at your lifestyle.

تابلوهای تبلیغات محیطی اصفهان رمز گشایی شدند

0


تابلوهای تبلیغات محیطی اصفهان رمز گشایی شدند

تابلوهای شهروندی در اصفهان که از ۱۹ اردیبهشت ماه به سبک انتظاری در مناطق ۱۵ گانه نصب شده بودند ، در دوره جدید با موضوع ” تفکیک زباله “ رمزگشایی شدند .
به گزارش مجله محیطی ، دبیر کمیته فرهنگ شهروندی اصفهان در این باره گفت : ۳۰۰ تابلوی تبلیغات محیطی اصفهان که به مدت ۱۰ روز از سوی کمیته فرهنگ شهروندی ، به موضوع « همه جدایی ها بد نیست » به سبک انتظاری و با هدف ماندگاری عبارت نوشته شده در ذهن مخاطبان اختصاص یافته بودند ، از ۲۹ اردیبهشت ماه این تابلوها با موضوع تفکیک زباله مورد توجه شهروندان قرار گرفتند .
سعید امامی ادامه داد : جداسازی شیشه ، کاغذ و مقوا ، فلزات ، پلاستیک و ضایعات الکترونیک از زباله های تر ، از مهمترین موارد برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی است ، بر این اساس در دوره جدید این تبلیغات شهری ، تابلوهای تبلیغاتی اهمیت تفکیک زباله های خشک و تر را به شهروندان گوشزد می کند .
وی افزود : همزمان با اختصاص تابلوهای تبلیغات شهروندی با موضوع بازیافت ، علاوه بر تولید و توزیع تیزر و پیک شهروندی برای کودکان با موضوع بازیافت ، تبلیغات ایستگاه اتوبوس و کارت های سفر مطالعه نیز به موضوع تفکیک زباله اختصاص می یابد.
دبیر کمیته فرهنگ شهروندی اصفهان در پایان خاطرنشان کرد : این دوره از فعالیت های فرهنگی کمیته فرهنگ شهروندی با موضوع “تفکیک زباله” با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان انجام شده است .

تابلوهای تبلیغاتی اصفهان

تابلوهای تبلیغاتی اصفهان

تابلوهای تبلیغاتی اصفهان

تابلوهای تبلیغاتی اصفهان

تابلوهای تبلیغاتی اصفهان

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ