تخفیف یک ایرلاین به خاطر بچه هایی که گریه میکنند
خطوط هواپیمایی JetBlue به فکر حل مشکل کودکانی افتاده است که در حین پرواز گریه و برای مسافران مزاحمت ایجاد میکنند. به مناسبت روز جهانی مادر، JetBlue و آژانس تبلیغاتی «MullenLowe» تصمیم گرفتند تا با پاداش دادن به مسافرانی که بچههایشان گریه میکنند، از این ناراحتی مکرر لحظات شادی را بسازند.
در آگهی تبلیغاتی به اسم «FlyBabies» با هر بار گریه یک بچه به مسافران پرواز از فرودگاه جان اف کندی به شهر «Long Beach» تخفیفی ۲۵درصدی داده میشود. این بدان معناست که گریه چهار بچه باعث میشود مسافر یک بلیت رفت و برگشت رایگان برای پرواز بعدی با JetBlue را دریافت کند.
به گفته MullenLowe، ۴۰درصد از آمریکاییها از گریه بچهها هنگام پرواز اذیت میشوند. در حالی که احتمال تقلید از این رفتار JetBlue در میان دیگر خطوط هواپیمایی بعید است، اما حداقل رویکرد اخیر نشان میدهد گاهی اوقات با اندکی تفکر هوشمندانه شما میتوانید یک پدیده منفی را به پدیدهای مثبت تبدیل کنید.