جاذبههای گردشگری کِبِک از نگاه یک فرد نابینا
حوزه گردشگری همیشه شامل بازدید از اماکن دیدنی میشود، اما چه اتفاقی خواهد افتاد اگر بازدید از یک منطقه خاص همه حواس ششگانه شما را درگیر خود کند؟ این فرضیه پشتوانه یک ویدئوی تبلیغاتی محوری کمپین جدید آژانس تبلیغاتی lg2 برای اداره گردشگری کبک به نام «عشق کور» را تشکیل میدهد.
این آگهی تبلیغاتی طولانی که چند هفته پیش پخش آن شروع شد، زندگی یک آمریکایی به نام «دنی کین» را به تصویر میکشد. او که از زمان تولد نابینا بوده است، حالا برای نخستین بار با هلی کوپتر و قایق کایاک زیباییهای کبک از جمله آبشار «Motmorency» را کشف میکند.
به گزارشام بیای نیوز، نسخههای انگلیسی و فرانسوی این آگهی تبلیغاتی تاکنون ۱۳ میلیون نفر بازدید کننده داشتهاند. تصاویر سه و نیم دقیقهای آگهی فوق ترکیبی عالی از صحنههای اکشن و لحظههای احساسیتر را تشکیل میدهند. کمپینهای دیگر پر از تصاویر زیبا شاید این همه داستانسرایی یا خلاقیت را در خود جای نداده باشند.