تبليغات نامرئي ميهمانان ناخوانده ذهن مشتري /آگهي هايي كه ناخودآگاه شما را هدف مي گيرند
در حقيقت در تبليغات زيرحسي يا نامرئي ، ادراك ناخودآگاه افراد تحت تأثير قرار مي گيرد و اين ، فرآيندي برنامه ريزي شده به وسيله متخصصان است تا افراد در واكنش نسبت به اطلاعات دريافتي ، مطابق با دستورالعمل مدنظر آنها رفتار كنند ، البته بدون اينكه از دستورالعمل مربوطه اطلاع داشته باشند.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
Prr.ir | کاوشگران روابط عمومی
نظرات بسته شده است.