Take a fresh look at your lifestyle.

تابلوهای تبلیغاتی بازی خوزستان و نفت به تعلیق در آمدند!

0


تابلوهای تبلیغاتی بازی خوزستان و نفت به تعلیق در آمدند!

به نظر می رسد اختلافات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با اسپانسر بد قول و متخلف لیگ برتر بالا گرفته باشد چرا که در نیمه اول بازی حساس خوزستان و نفت ، کلیه تابلوهای تبلیغاتی به حالت خوابیده در آمده بود .
به گزارش مجله خبری محیطی ، در حالیکه همه بنرهای تبلیغاتی روی تابلوهای چوبی نصب شده بود و دور تا دور زمین قرار داشت اما تصاویر پخش زنده مسابقه خوزستان و نفت میان بالای جدولی ها در شبکه ورزش نشان می داد که هر دو ردیف تابلوهای موجود به حالت تعلیق درآمده بودند .
نکته عجیب اینجا بود که در نیمه دوم تنها یک ردیف از این تابلوهای خوابیده در قسمت روبروی زمین (خط طولی) به حالت ایستاده درآمد و البته تمام تابلوهای پشت دو دروازه و ردیف دوم همچنان اجازه خودنمایی نیافتند!
گفتنی است ، در بازی حساس داربی ۸۲ نیز ، دیروز دو تیم سرخابی پایتخت تهدید کردند تا پولی از اسپانسر لیگ دریافت نکنند به زمین نمی روند .
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره گفت : در بازی حساس داربی ۸۲ دیروز بحث عدم حضور پرسپولیس و استقلال در دربی مطرح شد و این دو باشگاه نگران بودند که چرا قرارداد تبلیغات محیطی محقق نشده است . ما تا آنجا که توانستیم پول بگیریم، درصد تیم‌ها و فدراسیون را پرداخت کردیم ، این دو باشگاه درخواستی داشتند که تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی را در اختیار خودشان بگیرند که این مسئله نیاز به کار کارشناسی دارد و باید برای آینده بررسی شود .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ