Take a fresh look at your lifestyle.

مزایده واگذاری فضاهای خدماتی در نمایشگاه بین المللی مشهد

0


شرح آگهی

آگهی مزایده
نمایشگاه بین المللی مشهد در نظر دارد نسبت به برگزاری مزایده جهت انعقاد قرارداد بهره برداری فضاهای خدماتی خود به شرح زیر به افراد حقوقی و حقیقی واجد شرایط به مدت یکسال شمسی اقدام نماید .
۱ . سوپر مارکت
۲ . آبمیوه و بستنی
۳ . پیتزا و کباب ترکی
۴ . کنتاکی
۵ . تجهیزات نمایشگاهی (بمدت سه سال شمسی )
۶ . تبلیغات محیطی (بمدت ۳ سال شمسی )
۷ . تالار همایش (بمدت ۳ سال شمسی )
لذا متقاضیان دارای صلاحیت و مجوز قانونی مربوطه می توانند از تاریخ درج آگهی با مراجعه به سایت نمایشگاه به نشانی WWW.EXPO.IR و یا دبیرخانه نمایشگاه واقع در انتهای بلوار وکیل آباد ، نمایشگاه بین المللی مشهد جهت دریافت اسناد مزایده (مشخصات و سایر شروط) اقدام نمایند .
مبلغ شرکت در مزایده معادل ۵% مبلغ پیشنهادی بوده که بایستی طی یک فقره چک تضمینی یا فیش واریزی نقدی به حساب شماره ۰۱۰۴۲۳۸۴۲۶۰۰۳ بانک ملی شعبه مشهد در وجه نمایشگاه بین المللی مشهد به همراه اسناد مزایده تکمیل شده حداکثر تا پایان ساعت اداری سه شنبه و چهارشنبه ۱۰ و ۱۱ فروردین ماه ۱۳۹۵ در پاکت های الف و ب تحویل دبیرخانه نمایشگاه نمایند . بدیهی است پاکت های پیشنهادی در روز دوشنبه مورخه ۹۵٫۱٫۱۶ در کمیسیون به آدرس فوق الذکر بازگشایی خواهد شد و در صورت انصراف برنده مزایده وجه شرکت در مزایده مسترد نخواهد شد .
متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری به شماره : ۳۵۰۱۵۰۱۵۰ تماس حاصل نمایند . سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مزایده مندرج است .
شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ