Take a fresh look at your lifestyle.

۵ مطلب برتر بلاگ‌اد در سال ۹۴ از دید مخاطبان

0

target-audience

تیم ما همواره به آنالیز داده‌ها اعتقاد دارد و به همین دلیل است که می‌توانیم بفهمیم که مخاطبان ما به چه نوع محتوایی علاقه نشان می‌دهند. در ادامه به عنوان کردن مطالبی می‌پردازیم که از دید مخاطبان ما خوب بوده‌اند:

شماره ۵:
وقتی که اپلیکیشن‌های رسمی اینستاگرام به کمکش می‌آیند:
در دو سال اخیر، کمپانی فیسبوک برای اپلیکشن موفق اینستاگرم خود یک سری اپلیکیشن عرضه کرده که شاید خیلی امکانات ساده‌ای را ارائه بدهند؛ ولی می‌توانند بسیار مفید باشند. به همین دلیل است که این مطلب به این میزان مورد توجه قرار گرفته‌است.

شماره ۴:
افسانه‌های تجربه کاربری – افسانه ۴: طراحی خوب یعنی ظاهر زیبا:
افسانه، افسانه است. پس لازم که به آن توجه کنید و از آن عبرت بگیرید!

شماره ۳:
ویدیوهای آموزشی به مناسبت روز آموزش دیجیتال:
روز آموزش دیجیتال یکی از روزهایی سال ۹۴ بود که برای تیم ما مهم به حساب آمد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که از این موقعیت استفاده کرده و محتوایی برای مخاطبان خود فراهم آوریم که برای آنها مفید به حساب آید. در این مطلب به ویدئوهایی برخورد می‌کنید که حتما به کار شما می‌آیند.

شماره ۲:
بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام “قسمت اول”:
همه کسانی که در اینستاگرام به فعالیت می‌پردازند، دقیق نمی‌دانند که چه ساعتی برای انتشار پست‌های آنها مناسب است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که روی این موضوع تمرکز کنیم و مطلبی تولید کنیم که مورد توجه شما قرار بگیرد.

شماره ۱:
اینستانما: بررسی فعالیت چند بازیگر مطرح ایرانی در اینستاگرم:
اینستاگرام جایی است که افراد مشهور به شدت مورد توجه قرار می‌گیرند ‌و مردم دوست دارند که در آنجا بیشتر در مورد زندگی شخصی افراد مورد علاقه خود بدانند. ما هم در بلاگ‌اد مطلبی منتشر کردیم که بیشترین بازدید کننده را به خود اختصاص داد!

پیشاپیش سال خوبی را برای شما آرزو می‌کنیم.
مطلب مورد علاقه خود را به ما بگویید تا بیشتر روی آن موضوع تمرکز کنیم.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ