Take a fresh look at your lifestyle.

مزایده بهره برداری از فضاهای نمایشگاه بین المللی مشهد

0


شرح آگهی

نمایشگاه بین المللی مشهد در نظر دارد نسبت به برگزاری مزایده جهت انعقاد قرارداد بهره برداری فضاهای خدماتی خود به شرح زیر به افراد حقوقی و حقیقی واجد شرایط به مدت یکسال شمسی اقدام نماید .
۱ . سوپر مارکت
۲ . آبمیوه و بستنی
۳ . پیتزا و کباب ترکی
۴ . اغذیه
۵ . تجهیزات نمایشگاهی
۴ . تبلیغات محیطی
لذا متقاضیان دارای صلاحیت و مجوز قانونی مربوطه می توانند از تاریخ درج آگهی با مراجعه به سایت نمایشگاه به نشانی : WWW.EXPO.IR و یا دبیرخانه نمایشگاه واقع در انتهای بلوار وکیل آباد ، نمایشگاه بین المللی مشهد جهت دریافت اسناد مزایده (مشخصات و سایر شروط) اقدام نمایند .
مبلغ شرکت در مزایده معادل ۵% مبلغ پیشنهادی بوده که بایستی طی یک فقره چک تضمینی در وجه نمایشگاه بین المللی مشهد داخل پاکت لاک و مهر شده به همراه اسناد مزایده تکمیل شده حداکثر تا پایان ساعت اداری سه شنبه مورخ ۱۳۹۴٫۱۲٫۱۸ در پاکت های الف و ب تحویل دبیرخانه نمایشگاه نمایند . بدیهی است پاکت های پیشنهادی در روز شنبه مورخ ۱۳۹۴٫۱۲٫۲۲ در کمیسیون به آدرس فوق الذکر بازگشایی خواهد شد و در صورت انصراف برنده مزایده وجه شرکت در مزایده مسترد نخواهد شد .
متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری به شماره ۳۵۰۱۵۰۱۵۰ تماس حاصل نمایند . سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مزایده مندرج است .
شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ